lykkeliten1 Skrevet 8. november 2010 #1 Skrevet 8. november 2010 Idag er jeg på 8 DPO. Har hatt verking helt nederst i magen lørdag, søndag og i dag. Hva kan det være? TR er jo ikke ventet føre neste uke. Hvordan arter festesmerter seg? Vet noen det? Det er min første pp med pergo. Kan det ha noe med det å gjøre tro?
lykkeliten1 Skrevet 8. november 2010 Forfatter #2 Skrevet 8. november 2010 Lurer egentlg veldig på det her jeg. Også en ting til: hva er lutealfase. Er det tiden fra EL til TR?
spirei2011ønskes<3 11pp Skrevet 8. november 2010 #3 Skrevet 8. november 2010 Festesmertene kan jeg ikke svare på, men lutealfase er som du sier, dagene fra EL til TR Lykke til, håper det beste!
lykkeliten1 Skrevet 9. november 2010 Forfatter #4 Skrevet 9. november 2010 ok, da vet jeg det. Hvor lenge kan slike festesmerter vare d? 3. dag i dag jeg har smerter i magen....Ikke veldig vondt, men kjennner det er der...
Treningsmamma har født ♥ Skrevet 9. november 2010 #5 Skrevet 9. november 2010 Hei du.... jeg opplevde dette selv i forrige uke. Skal ikke ha mens før om litt over 1 uke. Avsluttet smertene med brunlig blødning som plutselig stoppet i går. Trodde det var mensen som kom tidlig, men i dag har det ikke vært noen ting... bare masse stikkinger. Skummelt dette her Og ikke minst spennende. Vi er ikke prøvere og jeg går på pilla, men begynner virkelig å lure....
lykkeliten1 Skrevet 9. november 2010 Forfatter #6 Skrevet 9. november 2010 ja vel ja. Det skal liksom ikke så mange forandringene til føre man begynner å lur epå hva som skjer. Først i dag på dag 3 med smerter begynner jeg kanskje å skjønne at TR kommer altfor tidlig. Venter TR egentlig ikke føre 18. nov, men jeg tror nok det kjennes mer slik ut nå. Var en veldig liten anelse med blod på papiret i sta også. Den var riktignok nesten ikke synlig engang ,men som sagt har ikke troen på at jeg er gravid liksom.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå