Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest ♥h_ønsker baby♥3pp med pergo
Skrevet

Jeg vet at jeg mest sannsynlig får time til lap innen januar 2011. Det har jeg fått brev om. Men nå bare går jeg og tripper og venter på å få brev om når jeg får komme inn.. Og som om ikke det skulle vært nok å tenke på, så har jeg fullt av bekymringer.

Jeg ble ferdig med en dobbel pergo kur på lørdag. Og nå bekymrer jeg meg enten for å få mensen samme dag som lap. Eller at jeg blir gravid i denne pp, og tar lap uten at jeg vet at jeg er gravid. Det skal da være så mangt man bekymrer seg for!!!

Det er slitsomt å være kvinne, og ikke minst en kvinne med PCOS!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

når jeg skulle ta lap så ringte sykesøsteren meg å spurte meg hvordan jeg lå ann i forhold til mensen, dem skulle opperere meg innen 10 dager etter mensen min. så det kan godt henne at dem gjør det på deg å :) prøv å ikke bekymre deg så masse, ta ting som det kommer, er ikke annet å gjøre.

ring inn å mas litt på dem oxo, det er alltid masse avbestillinger å sånn, nettopp pga folket som får mensen rett før dem skal inn til lap. :) jeg kom inn ca 1 månede før jeg skulle :)

jeg er helt enig i at det er ganske så slitsomt å være kvinne, å spess med pcos :( har hatt mange nedturer å skuffelser på veien gett :( meeen, det som ikke dreper deg gjør deg sterkere vettu :)

Skrevet

Kjenner jeg stresser litt for å begynne å prøve.. iallefall når jeg leser om alle andre her inne...!!

Forstår godt at du tenker på alt dette siden det kommer såpass tett..! Håper det snart går seg til og du blir gravid :)

Gjest ♥ønsker baby♥
Skrevet

Takk for svar dere :) Det går seg nok til.. Pleier alltid å ordne seg tilslutt :) I verste fall blir det lap på nyåret. Eller at det blir en spire utav min første doble pergo kur ;)

♥H♥prøver endelig...: Prøv å ikke stresse. sier jeg da... Men jeg stresser faktisk ikke sånn kjempe mye... Men tror samboer er fornøyd. For nå kaster jeg meg over han støtt og stadig ;o)

Skrevet

Jeg vet... ;)

Vet jo ikke hvordan det blir når vi faktisk kommer igang.. ;)

Men nå før vi har kommet igang så stresser jeg litt ;) hihi...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...