Gå til innhold

ringtest (:

mamma til Armand & Even

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det andre som har prøvd ringtesten? stemte på dere? hmm har egentlig aldri trodd på den, men nå begynner jeg å bli litt nysgjerrig ....har tatt den både over magen og håndleddet, ringen begynne å bevege seg rundt i ring. jente?

Noen sier at det blir gutt om ringen går til fram og tilbake og jente om den går rundt i ring. Men her i Danmark sier de helt motsatte.

_

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har stemt på mine 2, gjenstår å se på nr. 3 Foreløpig stemmer det med test og ul. Dersom det er jente skal ringen pendle over magen og gå i ring over håndledd. Gutt er det motsatt.

Mest for morro skyld :)

Skrevet

Jeg prøvde 16 sånne kjerringråd tester dagen før ord.UL. 13 av 16 sa det skulle bli jente, blandt dem ringtesten.. men jaggu var det ikke en liten prins i stedet.. så ta det med en klype salt ;oP Men morro alikevell...

Skrevet

stemte på meg. ringen gikk kraftig fram og tilbake!! og på UL var det ingen tvil om at det var en gutt :D han hadde jammen utstyret i orden :P går ringen rundt så sies det at det er jente.

Skrevet

Alt motsatt hos meg med begge mine barn.

Både ringtest, kinesisk fødselskart, hjertelyd sa jente med nr 1 (ble gutt) og med nr 2 sa alt gutt (det ble jente).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...