Snart mamma til to. ~FØDEKLAR~ Skrevet 8. november 2010 #1 Skrevet 8. november 2010 Har hele svangerskapet vært utrolig sliten. Men idag! Idag har jeg så vanvittige mengder energi, uten at jeg fatter hvor den kommer fra! Fikk nettopp høre av en venninne av dette er et "typisk fødselstegn", at man får superkrefter i dagene før fødselen. Noen som har hatt det slik, eller hørt om dette før?
fjellgeita♀09 ♂10baby14 Skrevet 8. november 2010 #2 Skrevet 8. november 2010 Jeg vet ikke om det er et typisk fødselstegn, men jeg fikk vanvittig mye energi de siste dagene før fødsel.Kanskje en uke før...husker ikke helt. Jeg rundvaska, ryddet huset og sorterte rot ned til minste detalj. Jeg holdt på fra morgen til kveld, så og si uten pause. De to siste dagene sa kroppen min ifra på kveldene, jeg ble helt gele i bekkenet.... og tada, dagen etter var jenta mi født
Navychick Skrevet 9. november 2010 #3 Skrevet 9. november 2010 sånn hadde jeg det og med første vi flyttet 1 uke før termin, pusset opp kjøkken og innredet huset.. Jeg gikk 6 dager over og maseriene begynte 30 min etter benkeplaten var på plass på kjøkkenet. Ikke mye krefter igjen etter 2,5 dager med maserier (helst om natten) og 14 timer innlagt på sykehus. Så denne gang skal jeg tvinge meg selv til å spare på kreftene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå