DramaMama Skrevet 8. november 2010 #1 Skrevet 8. november 2010 Dette er helt utrolig! Jeg ble gravid på 1.pp - altså første måned uten piller, rakk ikke å få igjen normal mens engang... Og det underligste av alt - i løpet av hele den måneden har vi hatt sex kun 2 ganger (4 dager før el og dagen etter el)... Skjønner ikke at det går an! ))
Gjest Skrevet 8. november 2010 #2 Skrevet 8. november 2010 Gratulerer så masse mesunner deg kjempe masse så gøy å høre at andre får det til Klem
spirei2011ønskes<3 11pp Skrevet 8. november 2010 #3 Skrevet 8. november 2010 Åh, så deilig å lese om noen i samme situasjon! Venter på EL jeg nå, den skal være rundt 12 nov. Har begynt med EL tester, vet ikke om det er tegn på at EL er nært forestående, men streken har blitt sterkere og sterkere de 4 siste dagene. Gratulerer så mye! Og håper vi er like heldige.....
<3Oktober-09&Juli-12<3 Skrevet 8. november 2010 #4 Skrevet 8. november 2010 Ååå, så heldig du er! Gratulerer. Håper jeg også blir gravid første pp.
MissRuffo Skrevet 8. november 2010 #5 Skrevet 8. november 2010 Gratulerer så masse=) Vi er inni vår 2 pp skal få besøk av TR den 10. hpoer virkelig at vi er like helige som dere=)
DramaMama Skrevet 8. november 2010 Forfatter #6 Skrevet 8. november 2010 Tusen takk alle sammen, og LYKKE TIL! )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå