Gå til innhold

Termin rundt 17. mai?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei :)

Jeg har foreløpig termin 16. mai, og har ikke fått time til ultralyd enda. Men var på første svangerskapskontroll på fredag da, og da ble papirene mine sendt inn. Regner med jeg får et brev ang ordinær ultralyd snart :)

Men jeg har bestilt time hos privat gynekolog da, om tre uker.. Så blir uansett ultralyd da.. Er så nysgjerrig, og opplever at alle rundt meg er så tidlig på ultralyd, så bestilte en time.. Hadde egentlig tenkt å vente til ordinær men...

Skrevet

Jeg har termin 15 mai og fikk time til ultralyd for mange uker siden.. men fikk den relativt seint til å være førstegangs fødene.. fikk ikke før i slutten av 19 uke..altså 21 desember.. men jeg skal til tidlig ultralyd nå på onsdag og er da 13+3 .. gruer meg så utrolig masse..:(

Skrevet

Hei,

jeg har termin 19 mai, og fikk brev i forrige uke. Skal til UL 16 desember! Gleder meg masse:)

Skrevet

Ja :) Fikk time for en sund siden. Jeg har termin 17. mai. Skal til UL 20. desember.. Leeenge til. Men var på ekstra UL forrige uke. Helt fantastisk å oppleve:)

Skrevet

Jeg har også fått time i desember, men har avbestilt, og byttet sykehus, så jeg er spent på den nye datoen. Har termin 23 mai.

Skal på UL på torsdag, så da blir vel muligens termindatoen endret noe.

Skrevet

har privat gynekolog, vært på 3 ul allerede, skal på ul på sykehuset i desember uke 17. har termin 18mai

Skrevet

Hei :)

jeg har termin 15.mai, og jeg fikk brev om ul for et par uker siden, har time 14 desember:) gler meg!

Skrevet

Nå har jeg også fått brev om ultralyd:) 20. desember!! Nesten på julaften jo!! Håper på en fin julegave på skjermen!!

Har termin 16. Mai foreløpig!!

Skrevet

Har termin 17.mai og fikk time til UL denne uka. Var på første kontroll forrige uke. Tror det varierer veldig fra sykehus til sykehus når de sender ut timer

Skrevet

Tusen takk for svar. Hvilke sykehus hører dere til da? Jeg var på første kontroll på mandag. Er tredje svangerskap. Forventer ikke at jeg skal få time til UL samme uka altså, bare veldig spent... Jeg skal på ST OLavs

Skrevet

Jeg har også termin 16.mai:)

Skal føde på Ullevål og har time til UL 14.desember, gleder meg:)

Tok forresten drøye tre uker fra fastlegen min søkte til jeg fikk svar, kanskje noen sykehus er treigere enn andre?

Lykke til alle sammen:)

Skrevet

I dag fikk jeg også brev, ultralyd 17/12. Ååååh gleder meg!!! Tok bare 9 dager fra jeg var hos legen jo. Effektivt i en by med digert sykehus. Det hadde jeg ikke forventa :D

Skrevet

Har termin 15.mai, og har fått time til ordinær ultralyd 20.desember. Har også vært på en tidlig ultralyd på privat initiativ i svangerskapsuke 12. Der så vi en kvikk og raskt pitteliten baby, og det var flott å se at alt så bra ut så langt:)

Skrevet

Jeg har termin 22 mai :)

skal på UL 23 desember!!:)gleder meg!!=)

Skrevet

Jeg hadde første kontroll hos lege i uke 8. Da sendte han inn papirene til sykehuset og etter 3 uker fikk jeg brev om at jeg hadde fått time 16.desember. Etter legens utregning har jeg termin 15.mai, men jeg tror mer på 17.mai.

Skrevet

Jeg har foreløpig termin 17 mai. fått time til ul på st.olav den 17 desember. gleder meg veldig:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...