Gå til innhold

Hvor langt er vi kommet idag da????

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Annonse

139 dag igjen!! Jeg er 20+3 i dag, og syns tiden går fryktelig sakte for tiden..

Sykmeldt med skikkelig vond bekkenløsning, så her ligger jeg da.. Fra et aktivt liv med daglig trening og sunn mat, til null bevegelse og aktivitet og enorm matlyst.. Men masse herlige bevegelser fra lillesøster da :))

Jeg er så vanvittig misunnelig på alle de friske gravide, uten store plager!! Åååå, hva jeg ikke skulle gitt for å være en av dem nå.. Vært innom jobben på besøk i dag, og snakket med mine fantastiske kollegaer.. Og da er det fryktelig nedtur å reise hjem til sofaen.. :/ Savner jobben min sånn jeg, får helt klump i halsen av å tenke på det!

Nei, nå er det nok syting fra meg i dag!

Jeg har ett mirakel i magen og skal jammen meg heller sette pris på det!!! Fy søren så heldig jeg egentlig er!!! :D

12+2 i dag <3

Er i full gang med arbeidspraksis frem til jul, så tiden går heldigvis ganske fort :)

Gleder meg til å kjenne liv der inne. Det er første vår, så alt er så nytt og spennende!

Har ikke vært kvalm eller noe, men har fått det grundig igjen mtp bekkenløsning og låsning. Yei! Prøver å være positiv, og fokusere på lille mirakel som kommer til våren <3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...