april79 Skrevet 8. november 2010 #1 Skrevet 8. november 2010 Nå er uken her... Og jeg kjenner hvor spent jeg er!! Går og kjenner etter symptomer hele tiden. Her hos meg varierer det voldsomt. Ene dagen er puppene gruelig vonde, andre dagen ingenting. Neste dag er jeg kanskje først uggen og deretter supersulten. Sinnsykt trøtt noen ettermiddager/kvelder, andre kvelder merker jeg ingen forandring... Men en ting er i alle fall sikkert: mensen er ikke kommet FØR tiden i alle fall, og det er tre dager til ikm. Jeg får vel gå rundt og innbilde meg at jeg er gravid i noen dager til.. Merker at jeg er min egen verste fiende... om jeg bare kunne lære meg å slappe av og bare la de komme det som kommer...!!! Som et slags forsvar har jeg lært meg å si: det er nok ingen baby der inne, det blir vel ingen ny baby på oss... Men gu' så jeg håper at jeg tar feil denne uken!!! Litt hjertesukk fra denne fronten... Lykke til alle sammen! Jeg håper det blir mange glade damer rundt om det ganske land denne uken:)
Metti er håpefull Skrevet 8. november 2010 #2 Skrevet 8. november 2010 Jeg har ikm på onsdag ! Men er 90 % sikker på at tanta komme. Så her e det lite håp.... Ska te legen i morgen og kreve å få sjekket hormoner for eg e 100 % sikker på at eg har lite av progesteron. Begynner å spotte allerede på 5 dpo....
Sommerfugl i magen? Skrevet 8. november 2010 #3 Skrevet 8. november 2010 Så enig, så enig! Her varierer det også for hver dag som går. Kjenner etter hele tiden, lurer-lurer, var det et tegn - var det et tegn ? Tingen er at med mine to første hadde jeg ingen symptom. Nr.1 satt etter 3pp, og siste gull kom på første forsøk, var helt overrasket at det gikk så fort. No er jeg inne i 2pp, så litt spent om vi har klart det denne mnd. ikm til helgen..Kjenner jeg meg rett, så kommer jeg sikkert til å teste på fredag....
Mamma`n til A Skrevet 8. november 2010 #4 Skrevet 8. november 2010 Henger meg på, jeg! Dere er ikke alene om å blir frustrert og kjenne etter alle mulige tegn. Jeg var så dum at jeg tok en test i dag, som såklart var negativ. IKM søndag 14/11. (Tror jeg. Sluttet på p-pilllen i oktober så usikker på syklusen. Men er heeelt sikker på at jeg har hatt EL da det var meget merkbare smerter i ca 4 dager rundt forventet EL, Såg såvidt litt til EL-slim også.) Brukte ikke morgenurin heller. Så håper at TR ikke kommer på søndag. Kjenner meg gravid igrunn. Springer på do annahver time (om natta og), småkvalm og litt øm i ene brystet (noe jeg ikke har vært siden jeg gikk med førstemann). Noen som kan muntre meg opp litt? Ønsker alle sammen masse lykke til!
april79 Skrevet 8. november 2010 Forfatter #5 Skrevet 8. november 2010 Min historie er som følger: Vi har to barn fra før. De er 7 1/2 og 5 1/2 og ved begge disse svangerskapene fikk vi full klaff på første forsøk. I vinter ble vi gravid "i en sikker periode", altså ikke særlig planlagt. Da tenkte vi: Jøss! Vi er jaggu prviligerte som blir gravid uten engang å prøve! Men så, i uke 17 viste det seg at lillebaby var død, og jeg måtte gjennomføre en abort. Helt forferdelig! Men nå har vi kommet videre, og begynte å prøve forrige måned. Dvs, vi trodde ikke akkurat at vi hadde truffet på el, og ganske riktig: Ingen graviditet forrige måned. Denne perioden har vi vært aktive rundt el, men jeg er så pessimist som det kan gå an. Jeg tenker på dette omtrent hele tiden, så jeg må vel betraktes som rimelig opphengt, ja... Men nå svirrer tanker som: hm.. er toget gått for oss? Har jeg brukt opp mine "gode egg"? Huff, jeg er jo ikke mer enn 31 og har hatt regelmessig mens siden sommer, så man skulle jo tro at alt er vel, men som sagt tidligere: Jeg er nok min egen verste fiende og kommer aldri til å virkelig tro at vi kan få baby igjen før jeg evt holder den i mine egne armer.. Men jeg tror jeg må ta meg en tur på apoteket og kjøpe meg et par tester. Stor sannsynlighet for at jeg komme til å ta en test i morgen (2 dager før ikm). Krysser fingre! -Også for dere andre som av forskjellige grunner er inne på denne siden!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå