Lykkeliten *På overtid* Skrevet 8. november 2010 #26 Skrevet 8. november 2010 Her er det 2 dager igjen til termin. Hadde ikke regnet med å gå helt til termin, pga jordmødre som har fortalt meg at jeg kommer helt sikkert til å få før termin.. Uff.. Skikkelig kje er jeg nå! Han kommer sikkert aldri til å komme..
Glade meg:-)3 småjenter<3 Skrevet 8. november 2010 #27 Skrevet 8. november 2010 78 dager igjen til lille Karla har forventet ankomst:-) Babyrommet er straks klar til å få inn møbler, må bare male taket først:-)
lesøk Skrevet 8. november 2010 #28 Skrevet 8. november 2010 8 dager!var på vanngym i dag,nå er det sofa!
pittbull*fødeklar* Skrevet 8. november 2010 #31 Skrevet 8. november 2010 Jeg har 6 dager igjen og begynner å bli rimelig klar for at ho skal komme nå... forrige gang fødte jeg 8 dager før, men nå virker det som om jeg må smøre meg med ganske så mye tålmodighet...
mamma til lillingen Skrevet 8. november 2010 #32 Skrevet 8. november 2010 23 dager igjen, og i morgen starter permisjonen (selv om jeg har vært sm i 2 uker). Og så klart er formen gått rett i dass. Bekkenet krangler, kjennes ut som at magen skal eksplodere og har ikke sovet ordentlig på gud vet hvor lenge. Synes dagene har begynt å gå litt sakte nå, noen som har tips til ting å gjøre så tiden går raskere?
steinbukk 77 Skrevet 8. november 2010 #33 Skrevet 8. november 2010 17 dager igjen. Er klar nååååå...... =0) venter i spenning hver dag =0)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå