Gå til innhold

Hvor mange dager igjen mandag 8.november? :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har nå 27 dager igjen, og jammen godt det ikke er flere for her begynte formen å skrante SKIKKELIG i går :( Og jeg som har vært en slik "premiegravid" i hele svangerskapet :P Det måtte jo komme en gang liksom...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har også 27 dager igjen.

Vondt i rygg og generelt sliten. Jeg håper virkelig babyen kommer før tida! Forrige gang gikk jeg nesten to uker over...

Gjest Mentha♥med kul på magen♥
Skrevet

60!

Så jeg har "runddag" i dag, og feirer med å bake brød og boller ;) Føler meg for en gangs skyld utsovet og fin form, så skal prøve å få unna litt husarbeid!

Håper formen kommer seg for dere som skranter og sliter. Føler med dere! Trøst dere med at det ikke er så lenge igjen :)

Skrevet

26 dager igjen :D og gleder meg som en liten unge til å få ut babyen og forhåpentligvis slutte å ha så vondt i bekkenet :D

Skrevet

57 dager igjen.gleder meg masse, og vil ikke gå i overtid, da jeg føler meg litt lei av plagene som følger med :P

Skrevet

Hele 75 dager igjen, og formen som har vært så fin hele tiden blir desverre stadig mer skranten... energinivået er meget lavt. Utålmodig :-)

Skrevet

79 :) Det går stadig nedover :)

Skrevet

10 dager, dette begynner virkelig å nærme seg..

Skrevet

70 dager igjen og det føles som en evighet

Skrevet

51 dager!:)

Skrevet

Jeg er -4 dager, og synes fryktelig synd på meg selv her jeg går på overtid :P

Skrevet

8 dager igjen og det går fort!!!!

Skrevet

54 lange dager igjen!!! Klarer ikke vente med å få ut denne lille søte babyen min ;)

Skrevet

1 dag igjen til termin i morgen hadde aldri trodd jeg skulle gå så langt, føler det aldri vil skje nå :P

Skrevet

45 dager igjen! Kan snart kalle meg høygravid :)

Skrevet

30 dager igjen idag :)

Har startet nedtelling med egenlagd kalender som jeg og samboeren krysser av på annenhver dag :) Begynte etter 60 dager, og jammen har tiden rast avgårde siden da! :D

Men regner med at det går saaaaakte på slutten, og iallfall om jeg går over..

Masse lykke til til dere alle :)

Skrevet

29 dager igjen her:)

la nettopp ut et innlegg om hvor langt jeg er på vei, for legen sier en ting og her inne står inn ting..

Hva sier du????

Skrevet

bare 9 dager igjen nå....nærmer seg veldig!!!

Skrevet

29 dager igjen til ul/menstermin...men mest sannsynlig 22-24 til igangsetting.....ikke lenge igjen nå :)

Skrevet

17 dager:)

Skrevet

34 dager igjen og begynner å bli rimelig lei bekkenplager, do-gåing hele natta, halsbrann , hovne bein og hender osv. osv. Har stoppa fødselen 3 ganger hittill men er glad at den ikke blir stoppet hvis den setter igang igjen nå.

Skrevet

32 dager igjen i dag :)

Det nærmer seg... Sliter med veldig dårlig bekken og mye vann..Så skal bli herlig å jenta ut :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...