Lykkemamma <3 1pp Skrevet 8. november 2010 #1 Skrevet 8. november 2010 Hei! Jeg er en tobarnsmor på snart 27 år. Vi har en gutt på 6 og ei jente på 4. Jeg har studert i 3 år og har nettopp fått meg fast stilling. Vi ønsker oss veldig et barn til!! Det som stopper meg er det at jeg er redd for å skuffe de på arbeidsplassen min. Føler at jeg kanskje bør vente en stund, synes det er flaut å bli gravid nesten med en gang jeg har begynt i ny jobb. Samtidig kan det jo ta lang tid å bli gravid og da er det greit å begynne og prøve. Vet at vi må ta valget selv men hadde vært fint med noen synspunkt Hilsen en lykkelig mamma til 2, som ønsker nr 3!
StoltHønemor<3 Skrevet 8. november 2010 #2 Skrevet 8. november 2010 kjør på Ikke tenk på hva jobben vil tenke Folk blir gravide uansett stilling, når man begynte og hvor:) Håper det går seg til;)
Lykkemamma <3 1pp Skrevet 8. november 2010 Forfatter #3 Skrevet 8. november 2010 akkurat det jeg ønsket å høre:) hehe. Men det er jo helt sant! Uansett vil jeg bli gravid før eller senere og det er jo kanskje forventet i min alder også
Mammapudding Skrevet 8. november 2010 #4 Skrevet 8. november 2010 Arbeidsgivere må jo forvente at folk kan bli gravide, spesielt unge damer..haha Jeg fikk en midlertidig stilling fra juni og ut året, nå venter jeg på å høre om det blir forlenget. Har ventet med å bli gravid pga det økonomiske, vil ikke få baby å være arbeidsledig..og får ikke vite om jeg har jobb etter nyttår før en eller annen gang denne mnd går jeg ut i fra..Og får jeg forlenget kontrakt hopper vi rett i køya, hehe Når det gjelder å bli gravid så tror jeg man må prøve å ikke tenke så mye på jobben, selv om det er lettere sagt enn gjort. Hadde jeg hatt fast jobb hadde jeg ikke vært i tvil om å begynne å prøve nå, men hadde ikke begynt rett etter jeg fikk jobben for jeg ville fått dårlig samvittighet overfor arbeidsgiver..Så lett å si, men kanskje ikke så lett å gjøre...dårlig samvittighet er vi gode på
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå