Gå til innhold

Jeg iler inn her, jeg!!! :o)

Anbefalte innlegg

En liten dag for tidlig, men er mer relevant her akkurat nå. Disse 12 uendelig lange ukene er endelig over, og det ser ut til at babyen har klart å klamre seg fast! Skal på ul om et par dager for en ny sjekk, men bare hatt en knøttliten blødning siden sist ul, så ingen grunn til bekymring. Så jeg er så ufattelig glad!!! Deilig å begynne å kjenne på gravid-gleden på ordentlig. Gikk opp for meg i helga at jeg faktisk kommer til å få stor mage snart, og det tok meg litt på senga tross at jeg har ventet på å kjenne noe, he he.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142531559-jeg-iler-inn-her-jeg-o/
Del på andre sider

Fortsetter under...

grattis!!!! :)

Har fulgt deg en tid på 1.tri nå, og det gleder meg at du er over til 2. tri!! Kjempebra..!! Selv joina jeg i går (12+1 i dag) men første gang jeg skriver her...! Gikk ved en feil inn på 1.tri først! hihihi Myyyye koseligere å være her :)

Lykke til videre til deg!! :)

Annonse

Tusen takk! Er 12+0 i dag, forresten, så litt usikker på akkurat når jeg går over på 2.tri. Men er jo i dag eller i morgen iallefall.. :o)

Er jo så mange jeg husker fra 1.tri som har gått over før meg, så blir gøy å følge dere her inne :o) Dette blir nok et mer oppmuntrende trimester, ja. Gleder meg til å kjenne liv! Så deilig å kjenne små dult :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...