Gå til innhold

"baby-nattpose" Hvilken er best? og hvor kan jeg få tak i den?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gutten min på 3 mnd er ofte kald på overkroppen om natten og har begynt å sove mer urolig. Jeg tenker at kanskje han fryser og trenger en sovepose/nattpose til å ha under dyna si... Har dere en dere er fornøyd med? Hvor kan jeg få tak i den i så fall? Jeg bor på Klepp i Rogaland......

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har kjøpt min på Ikea, og den fungerer kjempefint. Også er den rimelig, ca 100 kr bare i forhold til poser på babyshop til 500 kr. : )

Skrevet

Hadde pose fra HM til eldstemann, om den er best vet jeg ikke, men den fungerte veldig fint iallefall. Bare pass på at hullet til hodet ikke er for stort slik at hodet til babyen glir ned i posen.

Skrevet

Jeg har en fra Ikea og en fra Spar Kjøp. Begge funker utmerket! Ingen av dem er så dyre, og er enig med hun som skriver at det ikke trenger å koste så mye...

Skrevet

Vi er kjemefornøyd med de vi har kjøpt på Ikea. Kjøpte først en på Barnas Hus, og kan ikke si at den er noe bedre enn Ikeaposene, den kostet også fem ganger mer...

Skrevet

Vi har H&M-posen, og er godt fornøyd med den=)

Skrevet

Har kjøpt Lillelille sovepose. Den er fylt med ull og er kjempebra synes jeg! Og veldig kul;) Kan brukes lenge også, den er stor.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...