Anonym bruker Skrevet 8. november 2010 #1 Skrevet 8. november 2010 Vi har begynt med litt pottetilvenning til vår gutt på 17 måneder. Men jeg synes potta er så liten. Han har problemer med å sette seg ned på den fordi han må bøye knæra så mye og potta bare glir bakover. Dessuten virker den så liten til rumpa hans også. Søkte litt på potter på nettet nå og så mange fine som ser mer ut som en stol (dog jeg ikke vet hvor høye de var da), men alle koster flere hundre kroner og synes det er litt dyrt å bruke 500 kroner på en potte. Er det noen som kan anbefale noen potter til meg og hvor mye må jeg regne med å bruke på en potte?
Anonym bruker Skrevet 8. november 2010 #2 Skrevet 8. november 2010 vi brukte vel rundt 200 tror jeg, en enkel potte med et "hode" på der er det en kule ungen kan snurre på sant håndtak, dette hodet er avtakbart slik at det blir ordinær potte...ellers så MÅ man jo ikke innom potta heller, men gå rett på dosete...vår er 15 mnd og vi har begynt med dosete så smått nå, men nå har ungen gått på potten i 5 mnd allerede da
Underveis --> Skrevet 8. november 2010 #3 Skrevet 8. november 2010 Som om jeg skulle skrevet det selv! Synes også at potta er for liten. Det er jo fare for at han tisser utenfor om han setter seg ned selv (og ja, den sklir bakover), og jeg synes også det ser ut som om det er vel trangt for rompa. Har tenkt tanken på å bare droppe potte, og bruke dosete i stedet. Noen med erfaringer på det?
Anonym bruker Skrevet 8. november 2010 #4 Skrevet 8. november 2010 I dag kjøpte jeg en enkel en som er grønn på Ikea. Den var litt større, men er fortsatt ikke helt fornøyd. Han klarer jo ikke sette seg ned på den selv heller siden den sklir bakover, så skal fortsette å se etter en bedre en. Hvis flere har noen tips, så tar jeg gjerne imot. HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå