CHC Skrevet 7. november 2010 #1 Skrevet 7. november 2010 Sitter her med en skikelig vilter unge i magen. Termin i dag 8.11.10 Har også en del ubehag nederst i magen. Det strammer skikkelig! Ikke direkte vondt men ikke godt heller. Sliter med og sove. Dette er første bebisen så er så vanskerlig å vite om det er kynner, maserier el faktisk rier jeg har. Har vært sånn noen dager nå og spess på natta. Sitter litt i ryggen også når jeg kjenner etter. Men ellers så har jeg ikke noe tegn til fødsel. Verken noen propp eller blod eller noe som helst. Kan det være starten på rier? Kan det starte mildt så bli litt og litt vondere eller er det så at man bare plutselig får kasta på seg rier? Sikkert dumt spørsmål men. Alle er jo ulike men kaskje noen med no erfaring her? =o)
Puppemamma Skrevet 7. november 2010 #2 Skrevet 7. november 2010 alltids lov å håpe?! krysser fingrene for deg:)
Be Cool Skrevet 8. november 2010 #3 Skrevet 8. november 2010 Hei du! Jeg har hatt det på samme måte som deg i natt, og har termin i morgen. Altså: kynnere (som ikke er vonde) men stikninger/ubehag i korsryggen og skikkelig aktiv baby (som normalt pleier å sove på natta, he,he). Jeg lurer på det samme selv - om det er starten på noe. Er andregangs, men det er 5 år siden sist, så jeg husker ikke detaljene rundt hvordan forrige fødsel startet. Skal til kontroll i dag, så kanskje jeg får vite litt mer da. Er uansett sikker på at det er "modningstegn", og tegn på at det går mot fødsel. Det STORE spørsmålet er bare når??? Begynner å bli rimelig klar nå, kjenner jeg. Lykke til!!
knekkebrød Skrevet 8. november 2010 #4 Skrevet 8. november 2010 Selvfølgelig er det tegn på at noe skal skje. Dere har store mager OG temin men dere er ikke i fødsel. Det kjenner dere godt! Kynnere og litt vridninger og litt begynnende åpning holder jo på dager/uker men fødsel vet dere er når den begynner Lykke til!
Heanne Skrevet 8. november 2010 #5 Skrevet 8. november 2010 Høres litt ut som mine kynnere som jeg har hatt siden uke 20, er nå i uke 34 og har de hele døgnet, og veldig aktive onger. Men når de begynner å bli annerleders, du begynner å bli mer anpusten og kynnerne/riene blir mer intense og noe mer regelmessige da kan det være noe på tur. Lykke til<
magica fra tryll Skrevet 8. november 2010 #6 Skrevet 8. november 2010 Dette er det jo fryktelig vanskelig å svare på. Men for meg er det ihvertfall ingen tvil,-når du virkelig har rier så vet du det! -Meeeen så finnes det jo de som kommer inn med nesten full åpning nesten uten å ha merka det..hehe
CHC Skrevet 13. november 2010 Forfatter #7 Skrevet 13. november 2010 Hei og takk for svar folkens. Jeg fødte faktisk 18-19 timer etter jeg skrev dette innlegget. En nydelig gutt på 3060 g og 50 cm. Lang men naturlig fødsel som endte med å gå fra 7 cm til 10 cm på 15 min så tre pressrier å så var veslegutten ute. Helt fantastisk fødsel med mye smerter men så spennende å lytte til kroppen å la riene hjelpe meg til å få ut vårt nydelig nurk. GLED dere til fødselen damen. Det er fantastisk!!! Takk for meg.
juliogjuleprinsesse Skrevet 13. november 2010 #8 Skrevet 13. november 2010 så herlig at alt har gått bra Gratulerer så mye!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå