komplett.no Skrevet 7. november 2010 #1 Skrevet 7. november 2010 Hei jeg hadde litt blodig utflod i formidag og så har jeg fått det på nytt nå. Noen som har erfart om det kan være starten på fødselen eller. Håper ikke det for gubben er bortreist og kommer ikke hjem før tidligst i morgen kveld.
juliogjuleprinsesse Skrevet 7. november 2010 #2 Skrevet 7. november 2010 hehe, det var starten for meg sist Hadde slik "utflod" hele dagen uten å skønnenoe som helst, og så gikk vannet.... Men om det er vanlig, det vet jeg jo ikke Men nå husker ikke jeg hvoir lenge før jeg hadde slik utflod da Uansett, lykke til
fjellgeita♀09 ♂10baby14 Skrevet 7. november 2010 #3 Skrevet 7. november 2010 Når er termin? Det kan være slimproppen...
komplett.no Skrevet 7. november 2010 Forfatter #4 Skrevet 7. november 2010 Har termin den 19. Skulle jo være typisk hvis fødselen skulle starte akkutat det ene døgnet gubben måtte reise bort
fjellgeita♀09 ♂10baby14 Skrevet 7. november 2010 #5 Skrevet 7. november 2010 Det trenger jo ikke være slimproppen, og dessuten kan den gå flere dager, eller uker før det skjer noe selv om det skulle være slimproppen.
Gjest Mentha♥med kul på magen♥ Skrevet 8. november 2010 #6 Skrevet 8. november 2010 Jeg vet ikke om det har noen relevans her, men jeg kan få lett blodig utflod hvis jeg anstrenger meg for mye eller blir veldig sliten. Ellers er det vel en mulighet, som nevnt ovenfor her, at det er slimproppen?
Be Cool Skrevet 8. november 2010 #7 Skrevet 8. november 2010 Sånn startet min forrige fødsel - med vondt i korsryggen og blodlig utflod da jeg stod opp morgenen. Halvannet døgn senere var gullgutten ute
Mamma'n og englebaby'n Skrevet 8. november 2010 #8 Skrevet 8. november 2010 Jeg ringte føden i dag pga blod i utfloden, eller slimet. Fikk beskjed om å komme til kontroll, og jeg hadde visst 3 cm åpning og var myk, så derfor jeg blødde. Fikk beskjed om at jeg kom til å være i fødsel innen i morgen tidlig. Fint å få 3 cm "gratis" Lykke til!
Noe vakkert i vente:) Skrevet 8. november 2010 #10 Skrevet 8. november 2010 Spennende ting i vente for deg med andre ord. Masse lykke til med fødselen
Mamma'n og englebaby'n Skrevet 26. november 2010 #11 Skrevet 26. november 2010 Babyen kom 11.36 dagen etter innlegget mitt, satte i gang med rier kl 2 på natta. Så det KAN tydeligvis bety at noe er på gang
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå