sunshine89-septemberbaby <3 Skrevet 7. november 2010 #1 Skrevet 7. november 2010 Jaja... Har hatt en del symptomer som har vært sterkere enn pms-symptomer som jeg har hatt tidligere. Jeg er vært EKSTREM humørsyk, ingenting skal til for å få meg sint, lei meg eller blid. Kjæresten min er forvirret stakkars, vet ikke helt hva som feiler meg. Jeg tørster myyyye, har gått uten søtsaker ei god stund men nå får jeg følelser av å bare MÅ ha, har hatt høy og lukket livmortapp, ikke fått mens til rett tid (tirs-ons) og jeg har vært veldig slapp og trøtt og generelt en del murringer. Idag har jeg hatt stikkninger i livmor, innimellom nesten krampe. Og jeg spotter nå! Jeg har aldri vært av de som spotter, da jeg alltid får mensen med ett smell når jeg først får den Jeg tok legetest tidligere i uken og i går, men den slo ut negativ. De sier at det er for tidlig å teste at jeg helst bør vente til 2 uker etter IKM, med å ta den.. Etter tiden var gått ut kom opp strek nr 2, som jeg SÅVIIIIIDT skimtet noe til før tidsfristen... Jeg er bare lei av å gå å bekymre meg og tenke hele tiden... Vil jo bare blir gravid, og ferdig med det, Men det var nok verre enn jeg trodde :S Vi får krysse fingrene for at tanta holder seg utenfor denne gangen og at jeg på magisk vis er gravid. Hvis ikke blir det pinameg hardkjør på den gubben neste måned! Jeg SKAL klare det før jul! Bare vil vil, men får ikke til :-) Da har jeg fått ut litt. Og er veldig spent på ¨høre hvordan det går med dere andre??? Klemklem
vår første 19 mnd prøving Skrevet 7. november 2010 #2 Skrevet 7. november 2010 Vil å klare det før jul av en eller annen grunn Dette er 6 måneden vi prøver å bli gravid, hadde vanlige sykluser men så forsvant plutselig mensen i oktober og den har ikke kommet nå i november heller :S skjønner ingenting. Tok en test for 1 og en halv uke siden men den var negativ.. har stikkinger nede i høyre side av magen og vond korsrygg, ellers ingen spesielle symptomer. Tror du det kan være noe? Vist mensen kommer nå om et par dager så blir det rett til apoteket å kjøpe eggløsningstester for å finne nøyaktig dag for eggløsning, så blir det hardkjør i november ! skal prøve annenhver dag ,da må vi klare å treffe EL
sunshine89-septemberbaby <3 Skrevet 7. november 2010 Forfatter #3 Skrevet 7. november 2010 Jeg har også mest vondt på høyre side! Og i korsryggen. Men jobber som frisør så tør aldri helt å stole på ryggen som symptom:p Hehe..Vet ikke helt hva det kan være. Kan være mye rart, både som symptom, eggløsing (som kommer sent), livmor som strekker seg, noen sånn minicyster som er helt ufarlig eller ja.... Hadde vi bare vært gjennomsiktige så vi kunne se alt som skjedde innvendig! Angående det å bli gravid før jul så tror jeg det er det at vi ønsker fred og ro i jula. Å glede seg over noe sammen med den en elsker aller mest! Å ha en liten hemmelighet familien mellom- Det er den følelsen jeg lengter etter! Min lillesøster ble gravid i aug. og tok abort, og jeg vet at familien min trenger dette like mye som meg. Å kunne se fremover til noe sånt! Spesielt søstra mi... Og jeg ønsker så den følelsen av å bære på noe som er mitt, VÅRT <3 Blir helt varm av å skrive om det... Og gjett om, vi klarer dette før jul! Får ønske oss en baby med nissen i år
vår første 19 mnd prøving Skrevet 7. november 2010 #4 Skrevet 7. november 2010 Jeg har vondt nederst i korsryggen nå og det bruker jeg aldri å ha. bruker å få mest vondt oppe i ryggen rett før mensen kommer. så siden du sier du og har vondt i ryggen så begynner jeg å lure Jeg studerer til hudpleier, men er svært nøye på god ergonomi i praksis arbeid, så tror ikke det har noe med det å gjøre. Har hatt ondt i korsryggen siden Tisdag nå.. begynner å bli en stund. Litt følelse av å være øm i brystene, men ikke noe stort. Humøret svinger og litt kjenner jeg. gjør ditt? Vist jeg er gravid nå så er jeg 8+5 imorgen ifølge første dag i sist mens som var 5 september. Begynner å bli en stund, men synes det er for rart at mensen bare plutselig er blitt borte etter å ha hatt vanlig syklus rett før det. Jeg hadde noe spesielt 7 dager etter EL i september da fikk jeg en liten spotting som varte 1 dag og fikk ingen mens 1 uke etterpå.. og nå er den heller ikke kommet denne måneden. Jeg blir så varm av å tenke på det , det å vite at man har noe inni seg som skal vokse å bli et lite menneske som betyr alt for deg fremover. Blir varm av å tenke på det å kunne dele det familien i jula og som du sier å kunne ta det med ro og bare slappe av. Var mye stress de første pp-ene men nå syns jeg vi tar det ganske rolig og det er deilig Men vil så gjerne bli gravid nå og bare gå å slappe av å glede meg over det som vokser inni meg istedenfor å prøve måned etter måned Vi har troen på at vi skal klare det før nyttår <3
sunshine89-septemberbaby <3 Skrevet 8. november 2010 Forfatter #5 Skrevet 8. november 2010 jeg fikk mensen idag ( Noen dager for sent... Så da er ikke jeg gravid iallefall! Jaja, jeg har blitt spådd at nov/des er måneden for meg så jeg får satse på det NÅ blir det hardkjør! Jeg gidder ikke ligge på latsida denne måneden:p Jeg hadde en periode etter pilleslutt der det gikk over to måneder mellom menstruasjonene. Så kan hende det er sånn for deg og. Jeg hadde sikkert ikke EL derfor kom ikke mens. Om du er så langt på vei burde egentlig testen du tok i forrige uke vært rett... Rart du ikke fikk pos. da altså... Jeg dro til legen jeg og snakket litt med henne Og hun sa det var normalt etter pilelslutt at syklusen svinger litt. Jeg fikk først normal syklus ett år etter mens. Nå har jeg sterke menssmerter så jeg vet iallefall at pillen er ute av kroppen, da det var derfor jeg begynte på piller først og fremst :-) Så om du ikke er gravid, mot odds, så får vi håpe du får mens snart sånn at du kan prøve skikkelig igjen :-) Ha en fin dag! Vi får håpe det ordner seg for oss!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå