Treningsmamma har født ♥ Skrevet 7. november 2010 #1 Skrevet 7. november 2010 Jeg er midt i syklusen min (eggløsning forrige helg). Fom torsdag og til i dag har jeg hatt skikkelige menssmerter (stikk og murringer på begge siden av magen/eggstokker. Er i tillegg svært øm når jeg trykker på magen. Tidligere i dag hadde jeg plutselig uventet brunrosa utflod. Har ikke hatt noe i kveld. Skal ikke ha mens før om ca 14 dager så begynner å bli litt bekymret. Går på p-piller men lurer om dette kan ha vært festesmerter?! Vet ikke hvordan dette føles eller om det går over flere dager, men noe er det jo. Kan jeg virkelig være gravid? Noen med erfaringer her?
Cryst@l Skrevet 7. november 2010 #2 Skrevet 7. november 2010 Er du helt sikker på at du har hatt EL? Jeg har stikkinger og gjerne i flere dager siden kroppen ikke helt er dreven på dette virker det som..
Treningsmamma har født ♥ Skrevet 7. november 2010 Forfatter #3 Skrevet 7. november 2010 Huff, pleier å være sikker på EL pga slim, men nå gjør du meg litt usikker. Forrige syklus var ganske rar- hadde hele 36 dager (vanlig 30-32). Blødde kraftig i 7 dager før det sa stopp. Var akkurat på do nå og det kom blod på papiret. Er det en ny mens som kommer? Skjønner ingenting nå jeg. Er jo bare på dag 19! Takk for svar forresten
Cryst@l Skrevet 7. november 2010 #4 Skrevet 7. november 2010 hmm. det kan være blødning forbundet med el eller festeblødning Jeg sluttet på blø på torsdag kveld og fikk litt rosa på papiret på lørdag så jeg vet faktisk ikke. jeg har heller ikke merket noe el slim, men fryktet at jeg hadde el under selve mensen.. Men egget kan jo feste seg ganske tidlig da. har du tester liggende?
Treningsmamma har født ♥ Skrevet 7. november 2010 Forfatter #5 Skrevet 7. november 2010 Nei, ingen tester Syntes bare det er så ubehagelig å ikke vite hva dette er. Får vel bare vente å se hva som skjer... tusen takk igjen for svar. Krysser fingrene for deg!
Cryst@l Skrevet 7. november 2010 #6 Skrevet 7. november 2010 Skjønner eg godt Ja, er nok ikke så mye mer gjøre enn å vente Takk Lykke til du og
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå