lene2102 Skrevet 7. november 2010 #1 Del Skrevet 7. november 2010 Eg va igjennom en abort i mars og eg vil anbefal alle som vurder å gjør det samme om e tenk seg om en gang til! I dag e det 8 år siden eg fikk mi første datter og eg sett hær å tenk og kan ikke fatt og begrip at eg kunne vær så dum å ta abort. Grunnen va væl at eg fikk ikke støtte fra barnefaren eller familie når det gjaldt å behold babyn. Eg va full av hormana, synes situasjon min såg ganske håplaus ut der og da. Hadde lova barnefarn å dra å prat med dem på sykehuset. Han sku da vær med, men fikk ik rompa ut av senga førr å bi med på sykehuset 2 min unna. Abortpillen tok eg i sinne! Satt å gråt ene aleina utpå gangen og hadde det helt jævelig. Ville så gjerne behold ongen, men alle hadde forsikra meg om at det hær va det EINASTE rette valget og at det kom til å gå bra når det heile va over. Men det va det ikke. Det va ikke rett i det heile tatt, ikke førr meg! Aldri har nokka blitt så feil førr meg førr. Eg gjør stort sett bærre ting eg kan stå førr, men det hær? korsjn kunne eg finn på å gjør no sånt! Tida rett etter aborten va tøff. Å møt venna med nyfødt baby va kjempetungt. Babya på tv gjorde at eg satt å skreik mine bitre tåra og syns livet va urettferdig og jævelig. I dag 8 mnd etter aborten har eg det enno forferdelig og eg grei aldri å tilgi meg sjøl for at eg tok det feile avgjørelsen. Aldri. Å så babya knus enno hjerte mitt. Hadde eg bærre hatt nån som har sagt, veit du ka, vi ska støtt deg og det hær går bra hadde væl livet mitt vært mye mye likare, da hadde eg hatt den skjønne lille babyn min. Og den stakkar lille som ikke hadde et valg en gang, det knust hjerte mitt å tenk på ka eg ha gjort. I dag eg forholde med barnefaren komplisert. Vi har vært igjennom en masse og det e krig mellom han og familien min. Vi bor i kvær vårres hus og prøv å få ting til å funger. No e han plutselig blitt positiv til å få en baby men det vil aldri ta bort smerten som sett etter aborten. Og når det gjeld alle som spør om korsjn det egentlig e å ta abort? Jævelig e svaret. Å ligg på sykehuset å få rie og sett på do å se babyn din dett ned i do førr deretter å skjøll ned!? Det e bilda som blir settanes i hode førr evig og alltid! Vær så snill å tenk dokk godt om. Selv om situasjon kan se mørk ut, husk den kan fort ender seg... Min samboer sku forlat meg om eg behold babyn. Det endte med at eg ba han fløtt ut etter aborten, no vil han ha baby med meg..... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142530870-til-alle-som-vurderer-abort/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå