madame Mim Skrevet 7. november 2010 #1 Skrevet 7. november 2010 sitter å " moter " meg opp til en arbeidssom uke.. =) hehe
Cryst@l Skrevet 7. november 2010 #2 Skrevet 7. november 2010 Hei! Ja, jeg håper den skal komme i løpet av uken!! har kjent stikkinger i det jeg sier er eggstokkene (men har ikke peiling) i 2 dager nå og positive EL tester. men ikke hatt veldig sterk el test enda. Har hatt ganske lange sykluser siden august. en på 35 og en på 42 Satser på litt mindre denne gangen Stikkingene har vært ganske sterke så eg håper Har sagt at det blir ''jobb'' annehver dag fra nå av hehe Lykke til
madame Mim Skrevet 7. november 2010 Forfatter #3 Skrevet 7. november 2010 Lykke til deg også.. Får håpe at vi klarer å sette spikern i kista denne gangen=)
spirei2011ønskes<3 11pp Skrevet 8. november 2010 #4 Skrevet 8. november 2010 Skal ha EL ca torsdag, men nå er det min første syklus etter pilleslutt, da.. Men, EL-tester med stadig sterkere strek de siste dagene er vel et positivt tegn håper jeg
smula80 Skrevet 12. november 2010 #5 Skrevet 12. november 2010 Hmmm, etter mine beregninge ift siste menstruasjon har æ fruktbare daga 12-17 nov. Tok min første EL-test idag, som va negativ, satse på 15. nov Ka e d me d her slimet ved EL alle her snakke om? E d før eller etter EL det kommer?
zassy☆ Skrevet 13. november 2010 #6 Skrevet 13. november 2010 Til meg tror jeg det er før og underveis. Øker i mengde og så blir det borte igjen, og har lest at når det er borte så er EL over. Men det kan kanskje være individuelt?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå