Gå til innhold

Uke 9+4. Hvor tok symptomene veien??

Anbefalte innlegg

Bekymrer meg en del over at en del av graviditetssymptomene er borte plutselig. Er i dag 9+4 og kjenner svært lite. Har vært veeeldig trett, hyppig vannlating, hatt ømme bryster ogg svimmel. Nå har jeg ømme bryster av og til hvis jeg legger godviljen til (kanskje mest om nettene), og hyppig vannlating (men ikke like hyppig lenger). Trettheten er så og si borte. Er det normalt så tidlig? Så liv på UL da jeg var 8+2, så må ha skjedd noe nylig i såfall...

Noen der ute som har det på samme måte?

Håper på positive svar...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142530713-uke-94-hvor-tok-symptomene-veien/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har det akkurat på samme måte, er 9 + 6 i dag, og symptomene ble så og si borte 9 + 4, kvalmen forsvant, ikke så mye murringer i magen/underlivet mer, brystene er ømme, men kommer og går, føler meg rett og slett ikke så gravid! Var også på ul 8 + 1, og der var alt i skjønneste orden!

Blir nervøs for at det er noe galt, men krysser armer og ben for at alt er ok!!

Har lest at det er vanlig å plutselig ikke føle seg så gravid litt framover fra rundt uke 9, så får håpe det stemmer!!

Lykke til :)

Me to!

Tenkte plutselig på det i sta, at jeg ikke følte meg noe særlig gravid lenger... Er også 9+4 i dag.

Jeg har ikke vært på ul, eller sjekket liv på andre måter men magen buler, puppene er vonde og har vokst en cup så jeg regner med st alt er ok.

Godt å se at vi er flere! Det er sikkert normalt! ;))

Hvis symptomene kan forsvinne allerede etter ni uker uten at noe er galt så er jo det genialt! Ser at det er flere som har svart her, så da antar jeg at det er mulig. Jeg er selv 9+1 og er så kvalm og trøtt at jeg knapt vet hvor jeg skal gjøre av meg til tider.

(Men ta en tur innom legen hvis magefølelsen sier det.)

Er 8+5 i dag..... Har tidligere slitt utrolig med kvalme og oppkast...Har også hatt nasty vondt i puppene og har vært en egen vannkran...Pleid å stå opp 2 ganger om natten for å tisse! Men i går var det noen som trykket på en knapp!! :-O hvor er symptomene??? Jo da, jeg har litt galskap som sitter igjen...men ikke mye...Ble veldig urolig i dag...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...