tre_prinsesser Skrevet 7. november 2010 #1 Del Skrevet 7. november 2010 Voksen og pålitelig dagmamma ledig fra januar 2011. Skal være hjemme med min yngste datter (1 år i mars) frem til august og da vil vi gjerne ha 1-2 barn til å leke med. Hjemme hos oss er det tryggt og rom for lek og utfoldelse. Har med meg erfaring fra barnehage og tidligere dagmammajobb. Jeg betaler skatt og vi lager sammen en skriftlig arbeidsavtale. Det er røykfritt og dyrefritt hos oss. Du betaler 6000,- i mnd, dette inkluderer to måltider samt våtservietter. Bleier, grøt og annet holder dere selv. Jeg vet at det ikke er lett å skulle overlate barnet sitt til en person man ikke kjenner. Derfor håper jeg vi kan bli kjent først og at jeg kan gjøre mitt for at tiden barnet tilbringer hos meg skal bli en fin tid. Bare ta kontakt så kan vi slå av en prat! [email protected] tlf: 971 49 870 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142530658-dagmamma-ledig-i-r%C3%A6lingen-fra-januar/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå