Diddi72 Skrevet 7. november 2010 #1 Skrevet 7. november 2010 Noen andre med erfaring som low responder?? Har nå fått et nytt forslag fra Lindenberg siden jeg ennå ikke har kommet til uttak...tross økning av doser. Pergotime 7 dager fra dag 3 i syklus, samt en lav dose (150ie) m Gonal-f fra dag 7. Skal scannes på dag 10 og deretter avtale med CFC. De vil så unngå nedregulering m orgalutran el lign. Skjønte ikke den helt og lurte på om andre har erfaring med dette??
Gjest Pippi9 Skrevet 8. november 2010 #2 Skrevet 8. november 2010 Hei Diddi37, jeg er ingen low-responder men hadde omtrent dette opplegget på mitt første forsøk som var lavstimulert regime. Har sett på hjemmesiden deres at de mener lavstimulert eller SFSET gir bedre resultater på low-respondere. Jeg tok 3*Pergotime d.3-7, 150 ie Menopur d.7-11, satte også Orgalutran i 4 dager. Håper du lykkes med dette opplegget! tvi-tvi :-)
Diddi72 Skrevet 8. november 2010 Forfatter #3 Skrevet 8. november 2010 Takker for det Pippi...er litt "skeptisk" men håper det blir litt mer respons denne gangen :-) Skulle prøve uten nedregulering også....så jeg er spent på hvordan det blir!
IVF-mammaer *venter nr.2og3* Skrevet 9. november 2010 #4 Skrevet 9. november 2010 Jeg har ikke erfaring fra dette du har nevnt, annet enn at jeg har lest noen artikler, som viser til at for damer med få egg, har det ingen hensikt å bli satt på hestedoser med hormoner. Så kanskje dette er løsningen for deg? Blir spennende å se
Diddi72 Skrevet 11. november 2010 Forfatter #5 Skrevet 11. november 2010 Takker for det IVF-mammaer...er spent selv også. Venter og venter om dagen for å kunne starte på'n igjen ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå