snøfilla - mamma til 2 Skrevet 7. november 2010 #1 Skrevet 7. november 2010 Har du beg. med sprøyter i dag? Masssssssse lykke til :-) Klem
Høst72 Skrevet 8. november 2010 #2 Skrevet 8. november 2010 Hei snøfilla Tusen takk! Ja, begynte med sprøyter i går. Litt mer styr med Menopur enn med Puregon, men det går greit. Håper det er siste forsøket nå ;-) Har fått to ukers sykemelding fra fastlegen, og skal nyte tiden hjemme med å slappe av, rydde litt og gå noen turer i skogen i finværet! Klem
snøfilla - mamma til 2 Skrevet 9. november 2010 Forfatter #3 Skrevet 9. november 2010 Spennende! Si fra hvis du er kaffetørst en dag ;-) Klem
kosejent1 Skrevet 9. november 2010 #4 Skrevet 9. november 2010 Masse lykke til! Jeg starter med Menopur i morgen og lurer på om jeg husker hvordan jeg blander den... Men det går sikkert bra;-) Spennende! Klem
Høst72 Skrevet 10. november 2010 #5 Skrevet 10. november 2010 Hei Jeg tar gjerne en kaffe en dag, snøfilla! Lykke til med Menopur-start i dag kosejent1, det går sikkert helt fint å blande! Jeg hadde ingen problemer, og du har jo gjort det tidligere! Du har kanskje en bruksanvisning du også?! Hvor høy dose skal du ta? Jeg tar 300 ie. Klem til dere begge!
kosejent1 Skrevet 11. november 2010 #6 Skrevet 11. november 2010 Hei! Tok de første sprøytene i går kveld og det gikk fint, men så utrolig vondt det var!!! Mye vondere enn jeg husket, men kanskje jeg var herdet før:-) Jeg tar 225 ie, det var det jeg hadde sist gang. Tror det er litt lav dose egentlig, for jeg har blitt et par år eldre og den ene eggstokken produserer jo ingen egg. Skal på UL om en uke da får vi se;-) Går på blodfortynnende sprøyter klexane og predninsolon slik som sist. Samtidig som jeg går på penecellin for bihulene samt nesesprayer føler jeg meg virkelig som et vandrene apotek.... Men det er jo for en god ting;-) Lykke til Høst72 - når skal du på UL? Klem til begge to!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå