Gå til innhold

Når begynne å kjøpe inn utstyr?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

da er vi to;O)

har jo ei fra før, men ho er 13 år, så ting har "gått litt av moten" siden sist.

tenkte å se på vogner til neste helg, når eg skal på bytur. skal bare se, og prøve å gjøre meg opp en mening om hvilken vogn eg vil ha. og muligens kjøpe etter nyttår, når d kanskje er litt salg på fjorårets modeller. trenger liksom ikke akkurat årets modell.

så får vi se litt etterhvert:O)

Jeg har termin 8 mai ( menstermin )

Og jeg har begynt å kjøpe inn litt allerede :)

Ha vært kjempe salg på en barneutstyrsbutikk her i byen, så jeg har fått kjøpt vogn, vognpose og babycall :)) Kjempe billig også, 3000,- for alt sammen, hele butikken var på halv pris. Jiiipppiii !! hihi

Kan ikke bli bedre en det, spør du meg ;)

For det er jo lurt å spre utgiftene litt utover, så man ikke får alt på en gang.

For det koster jo en del alt sammen, hvis man ikke får noe av kjente eller har noe fra før selv :)

Håper dere finner noen gode tilbud der dere bor også :)

Jeg har kjøpt litt klær. Syns det er gøy å gå å kikke! Tror begge kommende bestemødrene har gått amokk, nesten litt bekymra for at jeg ikke får "lov" å kjøpe noe selv fordi vi får så mye. Også alt sammen før ultralyd og vi ikke vet kjønnet eller noe som helst!

Vi har det meste fra før, men må ha noen store ting slik som bilstol og vippestol. Men et tips er å prøve å se an litt om det blir salg. Under januarsalget pleier en ofte å få gode tilbud på bilstol med base, vogner, gjerne vippestoler o.l. På barnas hus pleier de å ha et tilbud hver dag i desember som en julekalender, så greit hvis du har det i nærheten. Det kan være veldig mye penger å spare på salg ;o) Og da har du fortsatt en del tid igjen. Ikke sikkert akkurat det du vil ha kommer på salg, men jeg hadde ventet og sett.

Hei :)

Det er vanskelig å la vær å ikke begynne å kjøpe. Tenker også at det kan være greit å spre utgiftene litt. Har valgt å vente til etter ultralyden før jeg begynner å kjøpe inn :) Å gleder meg heeelt vilt, siden det er min første! :D

Annonse

Blir nok ikke så mye shopping enda, har litt fra da snuppa var liten, men blir vel å kjøpe ny bilstol, vippestol, litt klær, smukker, flasker ol, og kanskje et sjal til. bar mye med snuppa og det har jeg tenkt å gjøre denne gangen også, anbefales på det sterkeste :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...