Gå til innhold

long time no see :)

MammaHåpet

Anbefalte innlegg

Ja jeg har holdt meg helt utenfor disse sidene nå i flere mnd, men tenkte det var dårlig gjort, å bare forsvinne sånn uten videre, så får vel skrive litt igjen :)

Det er helt utrolig, og jeg trodde aldri jeg skulle lykkes, men tenk at jeg faktisk nå er 7mnd, 1 uke og 3 dager på vei...snart höygravid!

På 3. og siste pröverörsforsök (dvs 3.runde, 5 innsetting) (en spontanabort)

Og , vet dere hva? jeg skal ha en liten jente!! =D Det var det vi aller helst ville ha...

Det er så stort, og jeg er så takknemlig og lykkelig, selv om det tok laaang tid för jeg forstod at det skulle gå bra, og noen dager, om hun ikke rörer seg på lang tid, så blir jeg kjempe urolig, og tenker de värste. Alt ser normalt ut iallefall så langt, og jeg er ganske frisk og rask, har gått opp ganske mye, men (14kg :o)

Er det noen andre som kjörer omtrent samme löp som meg? jeg har termin 19.januar.

Det har gått så fort! snart er det 2mnd igjen!

Fortsetter under...

Så flott at du tar deg turen innom for å dele gode nyheter her inne! Vi som fortsatt sliter og er fulle av nerver i begynnelsen av våre nye svangerskap. Godt å se at mange lykkes og er i havn heller like ved å oppfylle babydrømmene sine, det hjelper!

Skal på min UL nr 5 i uke 13+1 til torsdag og håper på fortsatt gode nyheter da! Det nærmer seg for deg da, så deilig, bare 2 måneder igjen - lykke til videre, ta vare på deg selv og magen!

Klem

takk, ja det er utrolig at jeg har kommet så langt, kjennes fortsatt uvirkelig, og ibland er jeg fortsatt veldig urolig, og kan ikke helt forstå at det skal gå bra...

man blir jo helt paranoid når man går gjennom disse årene med motgang, så det skal bli fantastisk å holde henne i hendene, og vite at alt er bra...

Turva, har du födt nå???

Alt bra??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...