Gå til innhold

Hvor er den fantastiske gløden? Hi hi

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

hehe :) Det lurer jeg også på.....

Med nr 1 (gutt) fikk jeg den silke/babyhuden på hele kroppen og glødet som bare det. Håret mitt så fantastisk ut (alt annet kroppshår sluttet faktisk helt å vokse tenker da armhuler, nedentil og leggene - utrolig men sant)

Med nr 2 (jente) og nå med nr 3 har jeg de største røde kvisene på HELE kroppen og huden glinser. Fant til og med kviser på leggene. ER det mulig. Håret er så glansløst som det kan komme og blir fett bare få timer etter jeg har dusjet.

I tillegg begynner jeg å ligne en gorilla med all den hårveksten på både bein, armer, nedentil. Har til og med fått hår på MAGEN.

Så ingen gravidglød i dette svangerskapet heller. Må tro om det skjuler seg en jente til der inne.

O glød kom hit:)

ja huff den er ikke tilstedeværede her heller....

snakket med jordmor om det og hun sa at det ut i 2.trim så får veldig mange komplimanger ol.for hvor flotte de ser ut,,nå har jeg vært i 2.trim i snart 5 dager, ikke fått et komplimang(skjønner hvorfor)...så vi får krysse fingerene for at denne fantastiske gløden kommer....

har blitt noe mindre trett og det er jo et veldig godt tegn, :)

masse kviser her og.

lagt på meg litt etter aborten hang det seg på sikkert 1-2 kg, og nå 1-2 til i dette svangerskapet, gleder meg til magen syns mer, nå ser jeg bare litt lubben ut....

Dro til frysøren, fikk en finfin klipp, kjøpte masse ny sminke, nye sko, nye busker, ny topp, dro hjem og dusjet og sminket meg, det hjalp noe innmari, møtte kjærsten og han syns jeg så fantastisk ut! hehe er vel ikke noe med gløden som skal komme i 2trim.men, hihi beinhard egeninnsats i dag hihi

Joda, ser helt fantastisk ut .. med hår som detter av,scmekker ølmage og nå siste tilskudd til skjønnheten; en merkelig rød dings midt på neseryggen som gir meg en fantastisk heksenese i profil :D Superfornøyd er jeg også med det fine lille arret mitt på ryggen som har hevet seg som en bolle. Ahhh, wunderschön ja!

hihi uff da!!!!!! snakket masse med frisøren i dag om hår og slikt og at jeg har hørt at det kan dette av, så fikk anbefalt denne sjampoet som er for håravfall og slikt: www.nisim.no

new hair biofactors shampoo og balsam

fikk med to prøvetuber

har ølmage jeg og. gleder meg til den popper mer opp så det ikke er noen tvil om at det ikke er en bilring;) men, bruker nesten bare gravidbukser ol. får ikke på meg noe av de gamle buksene, ikke sjangs

LEKKERT Å VÆRE GRAVID NEEEeeeiiiiiiiiii

Annonse

:) Gollum her. Den sjampoen må jeg teste ut! Takk for tipset!

Har tidligere bare røyta under amming, men disse hormonene er noen onde luringer som b.l.a. gjør at jeg får mareritt om at jeg forvandles til Jahn Teigen (sorry der Jahn..) - no fun :(

Har også begynt å få edderkoppfobi for jeg ser store svarte tarantellaer over alt,, men det er kun rester av indianerluggen min som lurer i hjørnene.

Men kanskje blir vi plutselig super babes med fineste magene snart? Klamrer meg til håpet og unngår i mellomtiden alt som kan minne om Jahn Teigen (sorry igjen Jahn .. men det er bare så sinnsykt creepy!!)

hihhi ja en får mye for seg i disse mnd.;)

vanligvis er jeg et rotehode hjemme, rot installasjoner på de fleste steder, som kjærsten må rydde opp - får det ikke til(gjør andre ting jeg da), men nå har jeg fått bygge rede tanker og jeg rydder og sorterer og liker det til og med!!!! føles som en stor personlighets forandring, kommer til å få en gullende ren leilighet snart;)

klamrer meg til jeg og om å få flott struttemage og bli litt babe igjen;)

pyyyyytttttoooOOOOOOOn å være gravid enn så lenge,,,,,kanskje en koser seg mer når magen kommer skikkelig og en kjenner liv og trettheten avtar;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...