Gå til innhold

Er så lei av og vente!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Flere???

Just nu kjenner jeg at jeg er veldig lei av og vente. Jeg syntes det er på høy tid at det blir min tur snart.

Nå venter jeg på å kunne begynne på hormoner, og det blir vel i desember en gang. Hååååper jeg får verdens beste julegave, og at jeg slipper og passere tre år som prøvere (3januar).... Hååååååååper...

Hvordan er det med dere andre som har ventet lenge?

klemklem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har ikke ventet i nærheten av så lenge som deg, men er utrolig lei av å vente jeg også..Etter p-pilleslutt i juli så måtte jeg vente 3mnd på el og to uker etterpå kom mensen på dagen..Nå er jeg akkurat ferdig og aner ikke hvor lenge jeg må vente på neste el...Synes det er helt grusomt å gå å vente..Ønsket er så utrolig sterkt så dette er utrolig tøft..Når andre har hatt mulighet til å prøve nesten 4 ganger så har jeg bare hatt mulighet til å prøve 1 gang.. Jeg har ingen rett til å klage i forhold til deg, men synes det er utrolig tøft allikevel..

Jeg ønsker deg masse lykke til med hormonene og håper virkelig at du får verdens flotteste julegave i år..

Skrevet

eg vurdere faktisk å slutte å være på BIM.. Kver dag er det noen som har blitt gravide. Jeg heier på alle her selvfølgelig men blir så lei meg når eg ikkje får det til selv. Pga spotting ska eg mase på legen min på tirsdag for å få testet hormonen mine...

Men eg vil så gjerne. Blir lei meg kver gang eg ser babyer og barnevogner

Skrevet

Du har min fulle sympati monca*84*prøver, tre år er jammen leeeenge!! :( Det er verkeleg på høg tid at det er din tur..

Eg kan ikkje sei at eg har prøvd like lenge, men har passert året no.. Frustrerande og litt deprimerande, so no ser eg nesten litt fram til utredning om nokon mnd. Håpet er jo der at det kanskje kan klaffe før den tid ;) Har no minst 5 av mine nærmaste venninder som går gravide, og klart det stikk i meg for kvar som kjem med den glade nyheta, samtidig som eg unnar dei det. Får berre ha trua på at ein gong blir det min tur å oppleve den gleda :o)

Skal liksom prøve å ikkje tenke så mykje på det, men med både temp-måling og CBFM så klare eg ikkje å la vere. Blir litt stress, men er kjemperedd for å gå glipp av EL og dermed eit forsøk.. hehe, det hadde vel vert bedre om eg la vekk alt det der og tok det som det kom ;o)

Har følgt med på bloggen din innimellom - kjempefin blogg!

Stå på, og masse lykke til :o) Kryssar fingrane for deg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...