Klar for nr 3! Skrevet 7. november 2010 #1 Skrevet 7. november 2010 da satt spiren på første forsøk denne gangen, fantastisk! håper den holder seg fast, er veldig redd for SA/MA da jeg hadde en før forrige svangerskap. tenkte å få meg en tidlig ul for å bli litt roligere. er ca 5 +4 nå.
MissisJ Skrevet 7. november 2010 #2 Skrevet 7. november 2010 hei, og velkommen:-) jeg er også i uke 5. Ble gravid etter litt over 1 og et halvt års prøving. Er ikke så inne på alle ord å uttrykk enda, så ikke for å virke dum,men hva er SA/MA? Ser masse forkortelser som brukes her inne, men forstår svært lite av disse:-)
Klar for nr 3! Skrevet 7. november 2010 Forfatter #3 Skrevet 7. november 2010 så kjekt at vi er i ca samme uke;) Gratulerer så masse med spiren! SA er spontan abort og MA er missed abort. jeg hadde en MA før forrige svangerskap der fostersekken vokste som normalt, men det var ikke noen spire inni. så nå er jeg litt nervøs og vil gjerne ha en tidlig ul for å se at det er en baby der og at hjerte banker..
Peispå! Skrevet 8. november 2010 #4 Skrevet 8. november 2010 Hei og velkommen inn:-) Har litt av den samme bakgrunnshistorien m 2 ma, så jeg skal ha min tidlige ul allerede i morgen. Håper veldig på å se et hjerte, selv om det er tidlig. Lykke til, håper vi alle sklir igjennom første tri. lett som bare det! MissisJ: Det er en egen infoside på bli gravid sidene. Mulig den ikke er på side en hele tiden, men der står alle forkortelsene:-)
SuperMoM <3 Skrevet 8. november 2010 #5 Skrevet 8. november 2010 Hei og velkommen inn hit Skjønner frykten din for å miste. Har samme frykten selv,og skal inn til ultralyd om 1uke og 4dager. Hadde som deg,en BO. Fostersekk,men ingen foster :s Det var rett før jeg ble gravid med min yngste. Jeg ble gravid under en måned etter utskrapninga. Håper at dere vil finne en baby og et bankende hjerte på ultralyden ) Og det håper virkelig jeg at vi også gjør
StoltHønemor<3 Skrevet 8. november 2010 #6 Skrevet 8. november 2010 Gratulerer så mye Spiren satt fort her også
Klar for nr 3! Skrevet 8. november 2010 Forfatter #7 Skrevet 8. november 2010 da vi prøvde med førstemann var det så utrolig mye stress og slit, var deilig å slippe det denne gangen! nå får vi bare håpe at spirene sitter;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå