♥Klumpen og Lillesnuppa♥ Skrevet 7. november 2010 #26 Skrevet 7. november 2010 Det får du helt sikkert ikke! Du får kose deg med en stor kaffe og ekstra god frokost etter undersøkelsen. )
Gjest Skrevet 7. november 2010 #27 Skrevet 7. november 2010 Jeg fikk så vidt pusset tennene, når jeg skulle faste.
tante grusom master of law Skrevet 8. november 2010 Forfatter #28 Skrevet 8. november 2010 Ja, den fasten fikk jeg jo bruk for. Fikk ikke kontrastvæske, så jeg kunne ha spist en hest før undersøkelsen.
Gjest amandine Skrevet 8. november 2010 #29 Skrevet 8. november 2010 Tenkte på deg i dag morges! Håper du får vite noe fornuftig!
tante grusom master of law Skrevet 8. november 2010 Forfatter #30 Skrevet 8. november 2010 Så hyggelig at du tenkte på meg:) Ja, jeg håper de finner ut av dette snart. Men mest sannsynlig sier de at jeg må vente det ut, og bruke mine inhalatorer i mellomtiden, samt ta det med ro. Det vil si ikke stå å bake i to timer og dermed utløse feber, hehe Jeg er verdens mest uduglige person når det kommer til å ta det med ro. De må nok legge meg i tvangstrøye, hehe:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå