Anonym bruker Skrevet 7. november 2010 #1 Skrevet 7. november 2010 Han er 35, datanerd så det holder. Eneste interessen hans. Og han har alt som finnes av datautstyr... Så jeg er helt rådløs når det gjelder julegave til han... Ikke har jeg råd til noe dyrt heller... Noen råd/tips?
Anonym bruker Skrevet 7. november 2010 #2 Skrevet 7. november 2010 Har en datanerd selv Jeg tenkte han skulle få et gavekort hos komplett.no, for da kan han velge hva han trenger av ting selv (nytt hovedkort om et år eller lignende) og ellers nye boxere og sokker. Det blir min gave til ham i år
Anonym bruker Skrevet 7. november 2010 #3 Skrevet 7. november 2010 Jeg har tenkt i de baner selv, men redd han skal bli skuffet fordi han føler det er en kjedelig gave.. ? Jeg vet at det er tanken som teller, men likevel er jeg redd han skal bli skuffet. Andre jeg kjenner har kjøpt dyre gaver, som PS3, parfymer, gullsmykker ol. Men det har jeg altså ikke råd til. Jeg har flere søsken og tantebarn, 2 sett med foreldre og 4 sett med besteforeldre som også skal ha gaver.. :S Lommeboka strekker ikke til...
Anonym bruker Skrevet 7. november 2010 #4 Skrevet 7. november 2010 Klær?? Eller sånn kortholder (til bankkort o.l.) hvor du kan gravere inn enten initialer, eller til pappa fra barna...eller hva du vil;)
Anonym bruker Skrevet 7. november 2010 #5 Skrevet 7. november 2010 Gi han en weekendtur for dere 2 på ett koselig hotell, evt i utlandet, eller avtal med ett par av kompisene og lag til en guttetur? Faller sikkert i smak begge deler =)
Gifteklar:0)) Skrevet 7. november 2010 #6 Skrevet 7. november 2010 Nå er da vel ikke en weekend tur så billig da? Hva med en lommelerke med ingravert navn? En fin skjorte med slips?Nattpysj? Lite fjernstyrt helikopter?Min samboer ønsker seg et sånt.
Anonym bruker Skrevet 7. november 2010 #7 Skrevet 7. november 2010 Kortholder var en god idè. Hva med denne? http://www.maximum.no/accessories/lommeboker/product/exentri_kortholder_(black_oil)/5053 Denne kjøpte min mann selv, og flere av hans kompiser kjøpte lik, da den er både praktisk og fin. Hullet i midten gjør at man kan skyve opp kortet uten å åpne den (på begge sider). Er plass til mange kort, i tilleg til at det er god plass til sedler. Den er som en lommebok når man åpner den. Dersom du syns det er en kjedelig presang så kan du jo legge oppi et gavekort. Hvilken pris tenkte du forresten? Litt lettere å komme med tips da.
Anonym bruker Skrevet 7. november 2010 #8 Skrevet 7. november 2010 Min kjære skal få billett til Bon Jovi-konsert den 15. juni Tipper han blir lykkelig i sjela si, hehe!
Anonym bruker Skrevet 7. november 2010 #9 Skrevet 7. november 2010 Det får ikke blitt mer enn 200-300kr. Han har akkurat kjøpt seg kortholder. Hvis ikke hadde det vært et knalltips! HI
Anonym bruker Skrevet 7. november 2010 #10 Skrevet 7. november 2010 Dersom han drikker vin, så kan du jo gi han en flaske (billig) + 6 mnd abonnement på FHM? http://www.bladkongen.no/abonnere-pa-magasinet-fhm.asp
Anonym bruker Skrevet 7. november 2010 #11 Skrevet 7. november 2010 Dersom han drikker vin, så kan du jo gi han en flaske (billig) + 6 mnd abonnement på FHM? http://www.bladkongen.no/abonnere-pa-magasinet-fhm.asp
Anonym bruker Skrevet 7. november 2010 #12 Skrevet 7. november 2010 Er ikke så mye man får for 200kr. Trenger dere gi gave til hverandre da?
Anonym bruker Skrevet 7. november 2010 #14 Skrevet 7. november 2010 Gavekort på kino og resturant Det skal jeg gi min samboer! Skal få oss barnevakt en kveld, så skal vi først kose oss med kino, før vi skal ut å spise på Big Horn steak house
Anonym bruker Skrevet 7. november 2010 #15 Skrevet 7. november 2010 Gavekort på kino og resturant Det skal jeg gi min samboer! Skal få oss barnevakt en kveld, så skal vi først kose oss med kino, før vi skal ut å spise på Big Horn steak house
Anonym bruker Skrevet 7. november 2010 #16 Skrevet 7. november 2010 http://www.thinkgeek.com/index.shtml Der har de masse morsomt. Trenger ikke være så dyrt heller, men blir jo litt ekstra med porto. Synes det er både lett og gøy å kjøpe gaver til "nerden" min. Jeg har også bestilt han t-skjorter fra threadless.com der har de masse flott, og det er heller ikke dyrt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå