Sunshine med småtroll:) Skrevet 7. november 2010 #1 Skrevet 7. november 2010 Ja det virker som om lillebror klorer seg fast og trenger hjelp til å komme ut så i morgen bærs det avgårde til føden for å bli satt i gang.Har termin i dag, men slipper å gå over:-) Har hadd mange kynnere og andre tegn,men han har lurt oss hele tiden den sniken,men nå er det no way back;-) Kjenner nervene kommer nå..på mandag/tirsdag er vi 2barnsforeldre..iiiiik!
Dette er lykken på jord! Skrevet 7. november 2010 #3 Skrevet 7. november 2010 Åh så spennende!! En helt overveldende følelse vil jeg tro! Masse lykke til! Kan jeg få spørre om hvorfor du slipper å gå over?
Sunshine med småtroll:) Skrevet 7. november 2010 Forfatter #4 Skrevet 7. november 2010 takk takk:-) Vi gleder oss masse til han kommer. Var enten det eller ks så etter en samtale med føden så ble vi enige om å sette igang istede for ks. Storebror kom til med hasteks da pulsen hans nesten var på 200 pga at jeg hadde for sterke rier + at jeg hadde et avbrutt sv.skap (pga manglende kranie + masse ennet) i desember og hadde de samme riene da så de skal ha bedre kontroll gangen her..Gruer meg til riene, men hvis de blir det samme som sist så venter de ikke mangfoldige timer før de bestemmer seg for ks.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå