Gå til innhold

snart fire og sliter med julegave.. Tips trengs..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg er snart for stor til å holde meg på denne siden, men hun er jo tre år til i Mars.. Men, lurer så fælt på hva jeg skal kjøpe til hun i julegave, hun har jo de fleste store tingene som spark, snowracer, ski, lekekjøkken, bord og stoler, sminkebord, sykkel, handlevogn, dukkevogner i fleng.. Men, tenkte på barbie hus, men når jeg så prisen var det uaktuelt, 2500kr for ett lite barbiehus, helt sykt, blir litt provosert.. Men, tips tas med stor takk:):):)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, og data og sparkesykkel får a av mormor til jul...

Skrevet

Må du kjøpe noe stort da? Hva med å sette penger inn på konto, og kjøpe noe mindre.

Vi skal kjøpe DS til gutt som blir 4år i mars. Og det er ikke for tidlig. Han låner gjerne storebror sin - og er kjempeflink! Anbefaler SuperMario sitt spill (det gode gamle - ikke la deg friste av andre billige utgaver - ikke bra). De har PetShop-spill også.

Skrevet

Du må da ikke kjøpe én stor ting.

Det finnes mange andre dukkehus enn Barbie, som koster mindre dersom du vil ha dukkehus. Ellers kan du jo kjøpe andre Barbie-ting.

Har ei jente på fire, her er noe av det hun liker:

* Bøker - og nå fungerer det jo fint med lange fortellinger med flere kapitler. Den store boka om Knerten, Den store boka om Lotta i Bråkmakergata etc. Står på vår ønskeliste. Er praktbøker de kan ha stor glede av.

* Brettspill finnes det mange ulike varianter av. Stor stas her i huset.

* Utkledningsklær. Pippi-drakt eller prinsessekjoler ville vært en stor suksess under juletreet her i huset.

Skrevet

Kom på mer: Det finnes jo også Pippi-hus eller Snøhvit-hus. Flott til ei jente på den alderen.

Skrevet

Det må ikke være noe stort, vi bruker alltid å sette inn penger på konto, men moro med noe ordnelig under treet.. Hvis man kjøper andre hus enn barbie hus må man ha andre dukker også, og syns det kan bli ganske mye med de dukkene hun har, om ikke å dra enda flere samle dukker inn.. Men, hva er snøhvit hus?? Men, tusen takk for tips så langt;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...