Gå til innhold

Da er jeg visst gravid igjen da...oioi:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lillemann her er 5 mnd akkurat,og vi har hatt planer om 2 tette. Har ikke prøvd bevisst å treffe el,men har jo tydeligvis gjort det da.

Har ikke noe symptomer annet enn at jeg har hatt litt utflod (som jeg hadde forrige gang også) men da var jeg kvalm og skikkelig trøtt.

Hadde mensen sist i slutten av september (har bare hatt mensen den ene gangen). Tok en test idag,siden mensen aldri kom i oktober,tenke at den kanskje var litt uregelmessig i starten. Og det var ikke noe tvil om at den var positiv.

Har sendt mannen på apoteket for å kjøpe test med ukesindikator nå,så får vi se hva den sier..hehe

Er litt paff,redd,kjempeglad og alt på en gang jeg nå:)

Ifølge terminkalkulator med 28 dagers syklus så har jeg termin i slutten av juni,og minsten her er født i begynnelsen..

Tjoohei,det blir sikkert et kjør. Men vi gleder oss! SKIKKELIG!:) Får bare håpe spira sitter,er jo fortsatt tidlig..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer å lykke til... dette blir 2 tette ja, men sååå mye fint de kommer til å ha sammen når de vokser opp ;)

Skrevet

Gratulerer så masse!!

Vi ønsker også to tette! Helt sikkert travelt i starten, men ser også for meg at de vil ha mye glede av hverandre fremover! =)

Skrevet

Gratulerer.. :) Blr 2 veldig tette da.. :P

Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Gratulerer! Og lykke til! :-)

Skrevet

Tusen takk for gratulasjoner og lykke-ønskninger det trenger vi helt sikkert!:)

Vi sitter her helt perplekse og kan nesten ikke tro det,veldig glade og gleder oss masse. Mannen var på apoteket i stad å kjøpe en sånn cb med ukesindikator og der stod det Gravid 3+ uker. Så det vil da si 5+ ifh siste mens.

Får ringe legen i morra å bestille time,han har ul apparat på kontoret så om jeg er heldig kanskje vi får se et lite hjerte banke <3

Da blir jeg plutselig 2 barns mamma før jeg rekker å fylle 27. *smiler*

Skrevet

Hei og gratulerer!

Vi kjører på som dere. Mini kom i slutten av februar og knøttet i magen har termin i begynnelsen av april-her går det unna! Litt sjokkerende men absolutt gledelig, blir sikkert litt slitsomt neste år, men så går det seg til. Tenk hvor moro det blir for de når de vokser opp:)

Skrevet

Hei og gratulerer så masse!!

Vi ønsker også 2 tette så vi kjører på fra denne mnd. Blir spennende!

Hadde kun litt brunaktig mens forige mnd, var det slik med din mens også? Jeg ammer kun natt og morgen, hva med deg? klem

Skrevet

Dæven det skal jeg si blir tett ja. Gratulerer! Tulla vår er 4,5 mnd å jeg kunne ikke i min villeste fantasi finne på å gå på en til. Men har en gutt på 2,5 år også da.

Du er på igjen ja Katta76? imponerende :)

Jeg bøyer meg i støvet og lnsker dere lykke lykke til :)

Skrevet

Hadde vel aldri i min villeste fantasi trodd at jeg skulle ta meg så lett som de sier..hehe. Tok jo ikke lange tida forrige gang heller. Med mer eller mindre akkurat 12 mnd i mellom så får man det vel ikke stort tettere nesten.

Og Katta,jeg fullamma ut september og det var da i slutten av denne måneden jeg fikk mensen. Helt vanlig,5 dager. Men hadde ikke noe vondt i magen da. Det var deilig.

Begynte å gi litt mme og grøt etter det,da han la litt dårlig på seg.

Nå om dagen bare ammer jeg litt desverre,sånn for kosens skyld. Han er ikke så interessert lenger. Men når jeg fortsatt har melk,så vil jeg gjerne han skal få i seg de få dråpene han kan.

Er så rart for forrige gang så var jeg skikkelig kvalm,uvel,trøtt og j@#% og denne gangen er det ingenting,så blir spennende å se hva ordinær ul sier når den tid kommer.

Sitter her i stua å ser på cb testene som ligger på bordet,tror ikke det har gått helt opp for meg:)

Nå må det også nevnes at minsten her i huset har vært en drøm fra dag en,hatt kanskje 2 netter med litt våking og han er så snill og grei som bare det. Legger seg kvart over seks,og sover til syv om morran. (får mat bare i løpet av natta)

Skrevet

Gratulerer:) Jeg ble gravid igjen når gutten vår var 3,5 mnd... Vi gleder oss veldig:)

Lykke til:))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...