vartogdensötalillaflickanvägen Skrevet 7. november 2010 #1 Skrevet 7. november 2010 Jeg har akkuratt kommet hjem fra sykehuset med min lille sønn og det er 4 år siden sist jeg hadde baby. Nå har jeg altså glemt alt, hehe. Er det noe som er direkte farlig å spise når man ammer? og hva er de vanligste tingene babyen kan reagere på? Takknemlig for erfaringer!
mamman til to gutter Skrevet 7. november 2010 #2 Skrevet 7. november 2010 http://matportalen.no/Matportalen/Emner/ammende Der finner du hva som er farlig for babyen. Når det gjelder hva de kan reagere på, så er det ekstremt mye forskjellig, så det er egentlig umulig å holde seg unna alt. Jeg anbefaler deg å spise som normalt og heller tenke gjennom hva du har spist hvis barnet har ekstra vondt i magen av og til. Min eldste fikk vondt i magen av løk (uansett om det var stekt, rå eller løkpulver) mens han yngste egentlig ikke har reagert på noe, selvom jeg en periode forsøkte å kutte ut mye pga magevondt (konklusjonen ble at han antagelig bare hadde vondt i magen uten at han reagerte på noe spesielt).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå