enits40 Skrevet 7. november 2010 #1 Skrevet 7. november 2010 Bare noen få dager igjen til keisersnitt nå, og jeg føler meg helt på bånn. Er fra meg av bekymring og tanker på alt som kan skje og hvor dårlig jeg kan komme til å takle det....Orker ikke å tenke på det, og samtidig er det alt jeg gjør for tiden!! Jeg tenker og tenker på alt som skal skje og alt som kan skje og hvor vondt jeg vil synes det er, hvor redd jeg kan bli osv. Babyen tør jeg nesten ikke å tenke på; for tenk om noe går galt med ham?? Synes at så mange her inne er så utrolig tapre og tøffe!! Selv har jeg jo to flotte barn fra før av, og burde egentlig være mer erfaren og forberedt nå, men nei....- det er motsatt! Huff, en skikkelig dårlig dag...og et skikkelig klageinnlegg som jeg bare måtte få ut...
Snuskomrusk Skrevet 7. november 2010 #2 Skrevet 7. november 2010 Uff, høres ikke bra ut. Sikkert en klisjè, men prøv å holde deg selv opptatt med andre ting og tenk positivt! Den redselen du kjenner på nå er noe som dukker opp fordi det er så kort tid igjen til du får møte den lille, og hodet hopper da rett inn i worst case scenario modus. Når panikken slår deg, prøv å fokuser på at du er heldig som får KS, fordi du har masse helsepersonell rundt deg som kan passe på både deg og baby, at ventetiden snart er over og tenk på alt du kan begynne å gjøre som du ikke har fått mulighet til under svangerskapet (spise masse gode oster, salami og kanskje nyte et glass vin?) Vit at det er hormonene som gjør deg redd, ikke det at det er en reell fare for deg og barnet! Masse lykke til, ønsker deg en fin fødselsopplevelse og fin tid frem mot KS
knekkebrød Skrevet 7. november 2010 #3 Skrevet 7. november 2010 Vet du jeg synes det er helt topp du sier slik du gjør. Og jeg er litt lei alle som på død og liv skal oppmuntre og bare spre engledryss etc. Det er faktisk slik at man blir dritsliten og at angsten tar fullstendig over. Men det du må tenke er at det er helt normalt. Håper jeg. Ellers sliter jeg big time. Jeg skal også ha nr. 3 er det er totalt anderledes enn å få nr. en el to. Sorry... Så tillat deg selv å ha en dårlig dag. Jeg har også det. Slo så hardt i benken til mannen min og sønnen min i stad at jeg tror nesten jeg brakk hånda. Det er liksom fullt oppi der!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå