Trollemor75 Skrevet 7. november 2010 #1 Skrevet 7. november 2010 Til dere som baker brød: Jeg har begynt å bake brød regelmessig igjen, men har bare 2 eldgamle slitte former av ulik størrelse. Brødet blir godt, men det er vanskelig å få det ut av formene siden de er så slitte, og stekingen er vrien siden formene ikke er make (den ene er kort og lubben, den andre en lang og tynn). Har noen gode former å anbefale som jeg kan ønske meg til Jul?
Gothminister Skrevet 7. november 2010 #2 Skrevet 7. november 2010 Er ingen baker jeg,men det finnes masse former i silikon,mulig det finnes i brødformer også.. De er iallefall fine..
ahh...dumme, gamle mamma Skrevet 7. november 2010 #3 Skrevet 7. november 2010 kjøpte mine former på europris. De er veldig bra faktisk. Trenger ikke å bli smurt, kan vaskes i oppvaskmaskin. Baker 5 brød i slengen
Trollemor75 Skrevet 7. november 2010 Forfatter #4 Skrevet 7. november 2010 Lurte på silikonformer, virker praktisk. Noen som bruker det?
Gothminister Skrevet 7. november 2010 #5 Skrevet 7. november 2010 Brukte det til en slik bamse sjokoladekake engang. Kjempe fin =)
Lille tripsi Skrevet 7. november 2010 #6 Skrevet 7. november 2010 Jeg har tefal cacas brødformer, kjempegode , brødet heng ikke fast. Jeg har fått mine, og trur det han vere disse: http://www.cacas.no/Produkt/2105-995
Trollemor75 Skrevet 7. november 2010 Forfatter #7 Skrevet 7. november 2010 Takk takk! Undersøker videre, og håper Julenissen får det med seg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå