Gå til innhold

The Vaccine Resistance Movement, nyttig og viktig :-D

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er helt for ytringsfrihet, og det er kult at det er akkurat deg som tar på deg jobben med å forsvare den irrasjonelle vaksinefrykten, men ærlig talt, denne hensynsløse spammingen din ødelegger jo etthvert forsøk på seriøs debatt her inne. Dette har jo blitt din personlige søppelkasse hvor du poster linker til den ene skrullingen etter den andre, uten at du virker å være istand til å forsvare synspunktene deres, eller dokumentere de sinnsvake påstandene deres. Dette burde jo være ett debattforum hvor man faktisk diskuterer, på saklig nivå og som voksne mennesker, for og imot vaksiner, men med nivået du legger deg på skjønner ihvertfall jeg at antivaksinister ikke har saklige argumenter å komme med. Er ikke disse forumene modererert overhodet? Tror du at hensikten med ett vaksineforum er at man skal prøve å produsere flest mulig linker? Kan du være så vennlig å skjerpe deg litt, og debattere på en ordentlig måte, istedetfor denne forsøplingen?

Siden du tydeligvis vet hva som er rett og riktig info bør du la det være plass til det du kaller "søppel". Vi er forskjellige, og noen liker slike linker. Hensikten med dette vaksineforum står øverst på denne siden. Ingen retningslinger er kommet opp ennå for hvordan diskutere. Og det kan jo i og for seg ligne litt på et demokrati

Så slapp av, les det du synes er innenfor dine grenser, så kan vi andre lese det litt grensesprengende, enten som underholdning eller som back up for våre egen magefølelser.

Vil anbefale deg en drink i dag og la verden suse av gårde

Det er lett å se hva som er søppeldebatt og ikke. Det er vel ingen mening i at Dib skulle ønske seg en debatt som utelukkende ble brukt som reklameplakat for en marginal antivitenskaplig gruppe. Jeg gir blanke f i om debattanten er for eller mot vaksiner, jeg skulle med glede tatt tak i en fra den andre siden også, hadde de argumentert på samme måte, så hva som er rett og galt er helt irrelevant, poenget er debattformen til HI som nesten uten unntak er basert på linker til mennesker som tjener penger på å piske opp antivaksinehysteri, gjerne uten kommentarer (evt med tullete slogans som "ballen ruller" "interessante tanker" ol). Det er ikke debatt, det er spam (i HIs tilfelle sannsynligvis trolling også), og forsøpler det som kanskje kunne vært en spennende debatt hvor hver side, og gråsonene i mellom, kom med sine gjennomtenkte argumenter.

Ja, du bekrefter det jeg sier; ta deg en drink, slapp av, livet går nå sin gang, du får ikke stoppet dette uansett hvor mye du prøver. Har det ikke livets rett vil det dø ut

Kom heller med det somomhandler debatten istedet for å holde slike tråder oppe om du er uenig, du vedlikeholder det jo.

En stiv drink nå, også kan du hoste opp den korrekte info takk

Annonse

Ehh? Troller du bare, eller er vi vitne til realtime alkoholens skadevirkninger på oppfattelsesevnen?

Jeg er selvfølgelig ute etter å holde tråden oppe da jeg ønsker å påpeke HIs totalt manglende argumentasjon. Jeg håper alle som tar seg en tur innom forumet registrerer hvordan HI forsøpler debatten, denne tråden er ett ypperlig eksempel på aklkurat det, mitt ønske er jo at HI isteden skal argumentere skikkelig, og ikke spamme.På den måten kunne man kanskje få høre om det fantes noen logiske argumenter i påstandene hennes istedetfor reklame for bøker skrevet av mennesker som tjener fett på å piske oipp antivaksinehysteri

Foreløpig kan du ikke påberope deg å kunne vite den hele og fulle sannhet, hva som er korrupt og hva som ikke er korrupt, tenk; det var man ikke helt ennå. Du skal være glad det finnes endel mennesker som mammax3, og en dag vil du sikkert forstå

Det finnes flere sider av en sak, mammax3 snakker om den ene. Mener ikke noe mer enn det. Min kosmiske innsikt sier ikke annet enn at vi ikke vet med 100 % sikkerhet om vaksiner er bra eller ikke bra. Den samme sannhet som du har vil jeg tro, eller så hadde du vel gjort andre ting enn å være på dette forum?

Hele problemet er jo at mammax3 IKKE snakker om den ene siden, det hun tydeligvis gjør er å google frem link etter link etter link med absurde påstander hun aldri engang forsøker å dokumentere. Hun er en slags antivaxindustriens "komiske ali", som pøser på med den ene propagandalinken etter den andre.

Meningen til mammax3 er helt legitim, og det ER en spennende debatt dersom begge sider ønsker å debattere, men det er altså simpelthen ikke debatt å pøse på med link etter link. Det er spam, det er forsøplende, og det er bortimot trolling siden hun har holdt på slik i aldri så lang tid.

Start å debatter med dine argumenter da vel, du sitter jo der som en kritisk kopimaskin etter mammax3. Bli nå ansatt av dib og lag regler.

Nei, nå begynner du faktisk å kjede meg. Se nå å få debattert etter dine linjer istedet for å sitte der å sippe og henge deg opp i mamma x3.

La hun trolle og stå for det du mener er informativt.

Dette blir jo bare patetisk

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...