håpefull *er mamma* Skrevet 9. desember 2010 Forfatter #51 Skrevet 9. desember 2010 Håper dere ender opp med positivt resultat dere også!!!! Hadde vært knall :-)
Ulykkesfuglen=lykke aug-11 Skrevet 10. desember 2010 #52 Skrevet 10. desember 2010 Testet idag jeg og det kom opp to streker. Men vet ikke helt om jeg synes det er en skyggestrek eller hva det er. De testene har aldri lyst sånn för på meg. Har prövd sånn billigtest. Hvor måler man hcg? Går man til legen, så får man svaret med engan eller?
lure Skrevet 10. desember 2010 #53 Skrevet 10. desember 2010 Ulykkesfuglen, tror du må bytte nick nå Du kan ta med en urintest (morgen) til legen, å så kommer svaret på ca 5 min. Laaaaange 5 min da hehe. Håpefull gratulerer Jeg har ikke turt å teste enda, trodde jeg fikk mensen i går. Men det stoppet opp igjen i dag tidlig. Så får vel ta en test bare for og se at det er 1 strek
håpefull *er mamma* Skrevet 10. desember 2010 Forfatter #54 Skrevet 10. desember 2010 Kjære ulykkesfuglen; tror du kan være gravid og du MÅ bytte nick!!!! Svak strek skal visst være like gjeldende som sterk ;-) Huff og huff, lure. Nervepirrende tide for deg. Blir spennende med ny test. Ingen ordentlig mens er jo et godt tegn :-)
Ulykkesfuglen=lykke aug-11 Skrevet 11. desember 2010 #55 Skrevet 11. desember 2010 Skal prøve å ta en test i morgen oxo, så kjøper jeh meh en slik "dyr" cb til torsdagen da ullevål vil jeg skal teste. Problemet er at jeg ikke merker noe, jeg vil føle noe. Men bør vel ære glad jeg ikke er drit dårlig enda. Et personlig spm. Men har mannen deres beg å mase om sex? Er så bekymret jeg skjønner du og livredd. Rare meg.
Brillesmurfen Skrevet 13. desember 2010 #56 Skrevet 13. desember 2010 Ulykkesfuglen: har du testa igjen? Spent!! Jeg skal ta blodprøve i morgen, men må vente et par dager på svar... Men tenkte å kjøpe en test på apoteket... Har ikke noe særlig til symptomer, men våger nesten å være optimist siden jeg ikke merker noe til mensen... Jeg vil, jeg vil!
håpefull *er mamma* Skrevet 16. desember 2010 Forfatter #57 Skrevet 16. desember 2010 Lykke til til dere begge, ulykkesfuglen og brillesmurfen. Spennende tid for dere begge :-) Sambo har ikke mast om sex. Vi har nå ikke hatt sex siden vi ikke kunne ha sex lenger under stimuleringen. Nå tør jeg rett og slett ikke. Har tenkt å vente til jeg er over 1. trimester. Orker ikke tanken på at noe skal gå galt eller at jeg skal få noen blødning eller sånn. Nå er det bare å legge til rette for å oppnå minst mulig bekymringer ;-) Mannen kan jo få litt kos uten at man nødvendigvis har sex, selvom min foretrekker sexen. Sambo han har full forståelse for beslutningen min, selvom han fleiper med at han er understimulert ;-)
lillehare Skrevet 23. desember 2010 #58 Skrevet 23. desember 2010 GRATULERER!!!!!!!!GRATULERER!!!!!!!!!!!GRATULERERER!!!!!!!!!!!!!!!!! Endelig ble det din tur håpefull!! dette er jo bare fantastisk Hvor langt er du på vei og hvordan er formen? Kjempeklem til deg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå