håpefull *er mamma* Skrevet 26. november 2010 Forfatter #26 Skrevet 26. november 2010 Lykke til til deg også lille reke. Guri malla. Du har jo fått inn tre egg. Så utrolig spennende ;-) Ihvertfall et er nok gullegget ;-)
Ulykkesfuglen=lykke aug-11 Skrevet 27. november 2010 #27 Skrevet 27. november 2010 Lykke til alle sammen! Er selv på rd 2 i dag, men føler ikke så mye egentlig. Er bare så sinnsykt urolig og sover lite om natta fordi jeg er så redd. Er mange av dere over 30 eller? Siden det er så mange av dere som får satt i to egg? Ullevål setter bare inn ett virker det som. Tror de private kanskje setter inn to, eller?
lure Skrevet 27. november 2010 #28 Skrevet 27. november 2010 -Først gang for 7 år siden fikk vi 2 egg inn, en jente -2.gang fikk vi inn 1 (nye regler, var ikke snakk om 2 engang) Fikk en gutt vi mistet i uke 20. -Så fikk vi inn 2 fryse egg som ikke ble noe. - Nå har vi satt inn 2 fordi vi er 36 år .... kunne velge da, 1 eller 2. Vi har brukt Porsgrunn hele tiden. Er på rugedag 1 jeg da, men det fester seg ikke før ca en uke etter befruktning leste jeg et sted. Så rundt tirsdag-torsdag neste uke !!!!! Blir spennende dette her. Krysser fingre og tær for alle
håpefull *er mamma* Skrevet 28. november 2010 Forfatter #29 Skrevet 28. november 2010 Jeg ble 35 sist torsdag ;-) ...og tenker vi fortsatt her god tid. Fikk satt inn 2 egg de to siste gangene nå, siden det var 3. og 4. forsøk. Endel ligamentsmerter i går, på rd 3. Kan ikke huske at jeg har hatt det sånn så tidlig i rugetiden før. Hormonene tok litt overhånd også, og hadde litt tunge tanker. Jeg har vært ganske lett til sinns ift dette de siste mnd, sådet var litt uvant. Idag er jeg bare SINNSYKT oppblåst. Satte hcg-støtte i går, så sikkert derfor. Kan bare ikke huske at jeg har vært så oppblåst tidligere, tiltross for støtte da også. Kanskje jeg har dårlig hukommelse. Ellers er jeg opphengt i livmortappen igjen, siden jeg bruker kapsler og får kjent på denne 3 ganger om dagen. Venter på at den skal trekke seg opp, og tenker at så lenge den ikke gjør det, er jeg ikke gravid. Vet jo at den ikke nodvendligvis må gjøre det, men tenker det allikevel. Er kanskje ikke like optimist nå som forrige gang. Svidd unge..... Men trøster meg med at magefølelsen har spilt meg et puss tidligere også ;-) Tiden vil vise ;-) Lykke til videre til dere!!!
lure Skrevet 28. november 2010 #30 Skrevet 28. november 2010 Vanvittig tidlig, men i natt gjorde det vont når jeg snudde meg, våknet av det. Har kvalme som kommer og går. Tenker ikke på det, så like overasket hver gang jeg legger merker til det. Har ikke turt å si noe til mannen. Samt føler meg "full" i livmorområdet. Masse luft, men det kommer vel av de 2 crinone kremene jeg tar hver dag. Leste om bivirkninger og det stod ikke noe om kvalme der. Jaja, er bare på dag 2, så alt dette forsvinner vel ....
håpefull *er mamma* Skrevet 29. november 2010 Forfatter #31 Skrevet 29. november 2010 Det slo meg liksom at vi ikke er så mange uke 47- jenter ;-) Det er Lille reke, ulykkesfuglen, lure og meg. Ja, ja. Er på rd 5, så det begynner å hjelpe. Prøvd å trene litt idag, men blir så fort kvalm pga hormonene. Litt mindre oppblåst idag enn i går. Sånn som jeg var i går, kan jeg ikke huske å noen gang ha vært. Skal fortsette å trene litt, uten å presse meg. Først og tremst for psyken sin del. Ellers begynner jeg å jobbe igjen på torsdag, Fikk sm av fastlegen min en uke etter innsettet. Veldig greit å få litt enstra tid etter innsettet, men godt å komme igang igjen også. Da går tiden fortere ;-) Du har hatt ligamentsmerter du også, ser jeg, lure ;-) Tror det er noen som blir kvalm av Crinonen selvom det ikke står som bivirkning. Stor rugeklem!!!!!
Lille reke Skrevet 30. november 2010 #32 Skrevet 30. november 2010 Heia jeg har også litt smerter/stikk i magen mest på høyre side.. Noen ganger våkner jeg av det.. Er og oppblåst i magen er og håven i ansiktet, blir og kvalm av crinonen.. Har noen tunge dager, jeg må avlive hunden min i morgen.. Jeg er redd det kommer til å ødelegge dette forsøket.. Er jo så glad i henne har hatt ho i mange år, ho er min ''beste'' venn.. Håper det går bra med dere andre, lykke til håpefull *ruger på 2*. ulykkesfuglen og lure
håpefull *er mamma* Skrevet 30. november 2010 Forfatter #33 Skrevet 30. november 2010 Kondolerer, lille reke ;-( Skjønner godt at du er redd det skal påvirke forsøket, og hadde nok selv også vært bekymret for det. Ifølge min klinikk er det ingenting du kan gjøre for å påvirke om egget fester seg eller ikke. Det er ene og alene opp til egget selv. Har de rett, har du ingenting å bekymre deg for. Synes du skal leve i den troen. Trøsteklem ;-)
lure Skrevet 30. november 2010 #34 Skrevet 30. november 2010 Uff så leit Lille reke. Det er som Håpefull sier, det er ene og alene opp til egget. Så synes ikke du skal tenke på det, Jada lett for oss å si, men prøv iallefall.
Ulykkesfuglen=lykke aug-11 Skrevet 30. november 2010 #35 Skrevet 30. november 2010 Er selv på rd 5 idag. Hadde innsett på torsdag men beg på jobb i går mandag. Har byttet arbeidsplass, så det er litt mindre stress for meg nå. Idag har gullet laget liv i magen for det gjør litt vondt. Så da håper jeg at det er feste smerter. Men er urolig hver dag og sover sinnsykt dårlig, klarer egentlig ikke å tenke pos. heller. Holder alle til på i pors.? Ingen fra ullevål her?
håpefull *er mamma* Skrevet 1. desember 2010 Forfatter #36 Skrevet 1. desember 2010 Da er vi flere med litt ligametsmerter her ;-) Håper du klarer å få hvilt deg mer etterhvert, ulykkesfuglen, så slipper du å bli så veldig sliten. Negative tanker blir ekstra sterke da ;-S Ikke fordet; jeg synes at jeg er uthvilt, men er veldig av på på når det gjelder troen på om vi lykkes på dette forsøket. Skyldes mest den hesens livmortappen jeg får kjent på tre ganger om dagen, når jeg setter kapslene, og som jeg ikke synes er noe anderledes enn forrige gang (da også neg), og som ikke indikerer graviditet. Håper det bare er at det er for tidlig enda ;-S
Ulykkesfuglen=lykke aug-11 Skrevet 3. desember 2010 #37 Skrevet 3. desember 2010 Noen av dere som følet noe nå? Er på rd 8 og følte ingenting igår eller idag. Syns brystene mine ikke er så ømme og vonde lenger heller. Nå føler jeg bare for å grine:0(
håpefull *er mamma* Skrevet 3. desember 2010 Forfatter #38 Skrevet 3. desember 2010 Jeg er mer eller mindre kvalm hele dagen. Har hatt det i flere dager, men synes det blir verre og verre. Opphold bare når jeg har spist eller har pastill eller sånn i munnen. Kaster nesten opp av og til. Raper mye, og har faktisk gulpet litt. Det er helt ekstremt denne gangen. Har aldri vært så kvalm på noen av de andre forsøkene, og dette er 2. gang jeg går på den medisinkombinasjonen jeg går på nå (blodfortynnende, Prednisolon, Progestan og hcg-støtte). Håper dette lover godt, hvis ikke blir jeg skikkelig snytt ;-S Klarte nesten ikke dra på jobb i morgen, og spydde nesten da jeg presset i meg en brødskive til frokost. Har blitt litt bedre utover dagen.. Satser for at det går bra for oss denne gangen, ulykkesfuglen ;-) Tvi, tvi
lure Skrevet 4. desember 2010 #39 Skrevet 4. desember 2010 Uff en skikkelig dårlig følelse her nå. Våknet opp med crinonerester med gammelt blod. Håper det er etter at egget festet seg og ikke fordi det er på vei ut Har fortsatt følelsen av at jeg har på en for trang bukse, gjamt press liksom. Er små kvalm til tider og sliter med frokosten, har ikke matlyst.Mens smerter i ryggen. Å litt stikking innimellom. Trøtt og grinete men det er sikkert bare crinonen som har skyld i alt. Uff dagens lille utplåsning, Er bare på rugedag 8 så dagene snegler seg avgårde til testdag den 10.
håpefull *er mamma* Skrevet 4. desember 2010 Forfatter #40 Skrevet 4. desember 2010 Det begynner jo å nærme seg testing for oss alle nå ;-) Håper ingen av oss egentlig har noe å grue seg til ;-) Crinonerester med gammelt blod er normalt ;-) Dette skjer ikke når jeg går på Progestan, og det setter jeg utrolig pris på!!! Jeg sliter fortsatt med kjempeoppblåst mage og kvalme. Ser rett og slett gravid ut. På jobben i går måtte jeg dekke meg til slik at ingen skulle få mistanke. Noe av det er ihvertfall fra hormoner, spes hcg-støtten. Eser opp dagene etter at den er satt. Det er allikevel påfallende at det er så innmari forskjell fra de andre forsøkene. Håper det er godt tegn ;-) Livmortappen har også blitt mer anderledes nå enn forrige gang. Mer gravidtapp nå, virker det som. Håper det stemmer. Har vært litt pessimist den første drøye uken etter innsettet, men litt mer optimist nå ;-) Lykke til videre til dere!!!
Brillesmurfen Skrevet 5. desember 2010 #41 Skrevet 5. desember 2010 Hei alle sammen!! Jeg er ny på forumet og har lest meg gjennom innleggene deres. Spennende! Masse lykke til alle sammen!!! Jeg satt inn to egg lørdag 27.11 og er veldig spent. Skal ta blodprøve tirsdag 14.12. Dagene snegler seg avgårde... Håper mensen ikke dukker opp!! Både jeg og mannen min blir litt nervevrak av dette her... Vårt tredje forsøk (og siste) - så da sier vi alle gode ting er tre!
Ulykkesfuglen=lykke aug-11 Skrevet 5. desember 2010 #42 Skrevet 5. desember 2010 Nå beg jeg å merke litt mens smerter, så da ble jeg ikke akkurat noe mer positiv av den grunn:0(. Brystene er fremdeles "slappe". Best testere på fredagen så får vi se til uka når jeg vil teste, hvis ikke mensen kommer meg i forkjøpet.
lure Skrevet 6. desember 2010 #43 Skrevet 6. desember 2010 uff, litt friskere blod denne morgenen. Men ikke noe blod hele dagen, kun på morgenen. Blir helt tussete av dette her jeg. Vi har bestemt oss for å teste til onsdag for da er mannen hjemme. Mentror ikke resultatet blir noe å skryte av Dette er vårt 3. og siste forsøk. Joda har 1 i frysa men vet ikke om vi orker. Skikkelig pesimistisk idag.
håpefull *er mamma* Skrevet 6. desember 2010 Forfatter #44 Skrevet 6. desember 2010 Lykke til, brillesmurfen ;-) Ulykkesfuglen; mensmurring trenger ikke nødvendligvis bety at det er mansen i vente ;-) Mange har kjent dette og ventet, også har det vist seg at de var gravide!!!! Skjønner godt frustrasjonen din, lure. Slike blødninger er til å bli gal av!!!! Men det behøver ikke bety at løpet er kjørt ;-) Jeg er ganske optimist akkurat nå, pga alle mine "nye" symptomer. Vanskelig å ikke tolke for mye når hverdagen blir såpass preget av dem. Blir utrolig skuffa hvis alle disse symptomene er forgjeves, for jeg har hatt det ganske tøfft nå i en drøy uke. Lykke til videre!!!
Brillesmurfen Skrevet 6. desember 2010 #45 Skrevet 6. desember 2010 Lykke til alle sammen!! I dag har jeg hatt mensmurringer, men håper ikke jeg får mensen... Ble helt satt ut da jeg kjente det på jobb i dag, men har ikke fått mensen... Håper, håper!!
Ulykkesfuglen=lykke aug-11 Skrevet 7. desember 2010 #46 Skrevet 7. desember 2010 Idag er det rd 12 og så kommer det rosa crinone ut. Hva betyr det tror dere? Har to doser igjen en i kveld og i morgen tidlig.
Lille reke Skrevet 7. desember 2010 #47 Skrevet 7. desember 2010 Hei tok test igår som var negativ desverre Har ikke fått mens eller mens smerter,har hatt to ganger med litt brunt blod ilag med Crinonen en gang på fredag og litt imorest.. Går på Crinone enda og skal gjøre det ei stund til.. Har tenkt å ta ny test til helgen.. Lykke til til dere damer her inne, håper dere får verdens flotteste julegave )
håpefull *er mamma* Skrevet 7. desember 2010 Forfatter #48 Skrevet 7. desember 2010 Brillesmurfen; Håper murringene dine skyldes tidlige graviditetssymptomer ;-) Kan jo faktisk være det ;-) Ulykkesfuglen; vanskelig å si hva det betyr at du har fått litt svak blødning, men løpet er ikke kjørt av den grunn. DET er ihvertfall sikkert!!! Det er mange frustrerte sjeler rundt omkring pga denne Crinonen, rester og blødninger, og mange har vært gravide. Har vært der selv også, på de to første forsøkene (uten å være gravid, da). Har nå gått bort fra å bruke Crinone, og det var som å komme til himmelen!!!!! Når har du testdag? Så trist med neg test, lille reke ;-( Trøsteklem. Har du testet til rett tid, eller er du en av de mange som prøver seg litt tidlig? Kanskje den enda kan bli pos? Jeg har vært og tatt blodprøve nr 1 idag. Den 2. skal tas om 2 dager. Så da er det bare å håpe på en vakker hcg-stigning!!!!! Jeg kan ikke ta vanlig test siden jeg har tatt hcg-støtte. Den vil bli positiv uansett. Så det blir ikke noen forskuddstesting her i gården ;-)
Ulykkesfuglen=lykke aug-11 Skrevet 7. desember 2010 #49 Skrevet 7. desember 2010 Kanskje teste på torsdag for da har det gått 14 dager. Skal uansett ha selskap til helgen og må vite om jeg skal kjøpe noe alkofritt. Men har ingen symptomer eller stor bryster. Fikk noen tester i posten idag, så får vi se når jeg tør. Men uansett vil ullevål at jeg skal teste på den 3 uken.
Brillesmurfen Skrevet 8. desember 2010 #50 Skrevet 8. desember 2010 Masse lykke til alle sammen!! Denne ventinga er til å bli gal av... Helt nervevrak jeg... På mine to andre forsøk mener jeg at mensen kom tidligere og at jeg ikke merket så mye stikking, murringer over flere dager... Er også litt småkvalm... Håper, håper!! Og mannen min er også litt gal... "Merker du noe eller?".
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå