håpefull *er mamma* Skrevet 7. november 2010 #1 Skrevet 7. november 2010 Hvis alt går etter planen, blir dette uken for meg. Vårt 4. ferskforsøk denne gangen. 3 fersk og et avbrutt fryseforsøk bak oss nå. Flere som skal i "ilden" denne uken? Klem til dere alle :-)
håpefull *er mamma* Skrevet 8. november 2010 Forfatter #2 Skrevet 8. november 2010 Dytter ;-) Noen flere?
lure Skrevet 8. november 2010 #3 Skrevet 8. november 2010 Blir nok uke 47 på oss også. En dag til så er det sprøytestart, grøsss.
håpefull *er mamma* Skrevet 8. november 2010 Forfatter #4 Skrevet 8. november 2010 Starter du med sprøyter i morgen, du da? Når skal du til ul? Jeg starter ons, og skal på ul 19/11. Gleeeeeder meg!!!!!!! Lykke til til deg ;-)
lure Skrevet 8. november 2010 #5 Skrevet 8. november 2010 Nei en dag til med bare spray, sprøytestart på onsdag. Ser du holder til i porsgrunn, kanskje vi møtes på venterommet den 19. da hehe
håpefull *er mamma* Skrevet 9. november 2010 Forfatter #6 Skrevet 9. november 2010 Da starter vi jo med sprøyter på samme dag :-D Hyggelig å følge noen som er likt i løypa ;-) Jeg bor i Østfold, og tar ul her hjemme. Slipper å reise til Pors bare for det ;-) Klem
håpefull *er mamma* Skrevet 10. november 2010 Forfatter #8 Skrevet 10. november 2010 Her også ;-) Setter jo to, jeg da. Både Menopur og Puregon. Håper det gjør susen. Etter tilbakemeldng fra flere som har god erfaring med dette, har jeg troen!!!! :-) Hva og hvor mye tar du? Jeg tar nå Puregon 300 ie, og Menopur 150 ie. Om en uke bytter jeg om på disse..
lure Skrevet 10. november 2010 #9 Skrevet 10. november 2010 Hittil har jeg tatt 2x2 med synarel siden 22.okt. Nå er det 1x2 med sprayen og 150 ie med menopur. Sist ble jeg skikkelig overstimulert på akurat dette, havnet på sykehuset. Nå har jeg noen kg mere på kroppen, så håper det gjør at jeg ikke blir overstim nå. Av 19 egg ble 1 inn og 2 ødelakt i opptining, resten gikk til grunne. Så har en jente på 6,5 år svinsende rundt her. Nå sist gikk jeg på kort regime og ble gravid + 2 i frys. Mistet gutten i uke 20 og ble ikke gravis med fryse-egg. Så da ble det langt regime igjen, håper det går bra denne gangen.
håpefull *er mamma* Skrevet 10. november 2010 Forfatter #10 Skrevet 10. november 2010 Jeg har gått på Synarel siden 20/10. Også 2x2, og gikk over til 1x2 idag. Håper du er mer heldig og unngår overstimulering denne gangen. Så trist å høre at du har mistet ;-( Jeg er langt ifra å slite med overstim. Her går det noe trått med "eggproduksjonen". Er vel det eneste de finner hos oss ;-) Håper det kan bli anderledes denne gangen, med nedreg og enda høyere stimuleringsdoser.... På en annen side sies det jo at færre egg kan bedre eggkvalitet. Det har ihvertfall stemt for oss ;-)
lillehare Skrevet 16. november 2010 #11 Skrevet 16. november 2010 Hei håpefull sprayer. Er litt usikker på om det er riktig håpefull, satser på at det er det Ble det Danmark på dere til slutt eller hva falt valget deres på?
Ulykkesfuglen=lykke aug-11 Skrevet 16. november 2010 #12 Skrevet 16. november 2010 Jeg skal til ul på torsdag, så er spent å få vite uttaksdagen til uk. Hår noen av dere tenkt på sykemld. OG evt hvordan lenge? Har egentlig ingen forhåpninger til dette. Kanskje like greit, så blir gleden bare enda større hvis det skjer noe. Holder til på ullevål OG dette er first time for us:0)
håpefull *er mamma* Skrevet 17. november 2010 Forfatter #13 Skrevet 17. november 2010 Hei lillehare ;-) Jepp, det er riktig håpefull ;-) Det ble et forsøk til i Pors som vi må betale for selv. Vi fikk tilbud om et 4. forsøk hos dem, da de har troen på at vi skal få det til. Det er jo veldig optimistisk for oss. De har ventelister de må forholde seg til, og har derfor egentlig ikke så mye muligheter til å tilby ekstraforsøk, men gjør det allikevel til noen som bør ha sjanse for å lykkes. Det gir utrolig mye håp. Håper alt er bra med deg. Utrolig hyggelig at du "stikker innom" ;-D Hei Ulykkesfuglen ;-) Spennende med ul i morgen, da. lykke til. Jeg skal ihvertfall sykemelde meg de tre dagene som jeg uttak og innsett, og en uke etter det. Driver og avslutter i den jobben jeg er i nå og har derfor absolutt ikke tenkt å presse meg der. Bare ta vare på meg selv ;-) Ser forresten at jeg kanskje har klusset det til, ved å lage en ny tråd for oss som skal ha uttak og innsett i uke 47. Lagde en ny, for jeg trodde ikke noen brukte denne tråden noe mer. Beklager ;-)
lure Skrevet 19. november 2010 #15 Skrevet 19. november 2010 Da telte de 12 eggposer ! men må gå to dager til på sprøyter da dem er akurat littegranne små. Så da er det utak på onsdag og innsett på fredag Første gangen med langt regime ble det 19 egg ut ! men overstimulert,så veldig glad for at det "bare" er 12 nå. Var/er litt nervøs for at det skulle skje nå også. Hvordan gikk det med deg på ul i dag ?
håpefull *er mamma* Skrevet 21. november 2010 Forfatter #16 Skrevet 21. november 2010 Hos meg fant de 10 folikler på fredag, og størrelsen tilsier at jeg er klar :-) Jeg skulle derfor sette mine 450 ie med Menopur/Puregon for siste gang den fredagen, ta Synarel tom. i går, lør. Uttak i morgen, og innesett på ons!!! Satte el-sprøyten i går kveld. Har vel ingen forventlinger om at de får ut mer enn 6 egg, kanskje. Det skyldes nok at jeg er vant til at de ikke har fått ut så mange før. Har hatt 10 folikler en gang før, og endte da opp med 4 befruktede egg. De andre forsøkene har jeg hatt endel færre folikler. Men Porsgrunn er veldig fornøyd nå, og det er bra. Så da er det bare å si tvi, tvi de neste dagene!!!!! Hvordan går det med dere andre ;-)
lure Skrevet 21. november 2010 #17 Skrevet 21. november 2010 Lykke til med uttak i morgen håpefull, krysser fingrene. Jeg skal sette eggløsnings sprøyten i morgen kveld. Så onsdag morgen blir det en tur til porsgrunn på oss. Fredag blir jeg forhåpentlig vis ruger, på 2 egg. Blir spennende fremmover. Nå er jeg ferdig med julegaver og slipper å stresse rundt etter det. Spurte mannen om jeg skulle henge opp julegardiner osv på tirsdag, sån at jeg slapp det på lørdag. Men det skulle jeg slippe å gjøre i det hele tatt. Jeg skal bare sitte i sofan og si hvor ting skulle, hehe snille mannen min. Blir en rolig advent og forhåpentlig vis en kjempe julepresang litt på forskudd.
lure Skrevet 24. november 2010 #19 Skrevet 24. november 2010 Må bare si at mannen har sluttet å røyke, å svømmerene kappsvømte denne gangen !. Sist var dem redde for å svømme på egenhånd hehe. Kjenner jeg har trua denne gangen også.
Lille reke Skrevet 25. november 2010 #20 Skrevet 25. november 2010 Tok ut 6 egg på lørdag og 4 ble befruktet, fikk satt inn tre 4 delte egg på mandag.. Dette blir kjempe spennede fremover :-) Lykke til til dere håpefull sprayer og lure :-)
lure Skrevet 25. november 2010 #21 Skrevet 25. november 2010 3 av 11 egg befruktet, jaja trenger strengt tatt bare 1 da. Men alle gode ting er 3, å dette er tredje ferskforsøk, satt på begge de to andre ! (selv om vi bare har 1 hos oss ) Så i morgen ruger jeg på 2 små. Dette blir en spennende advent, tiden får venting og håp.
håpefull *er mamma* Skrevet 25. november 2010 Forfatter #22 Skrevet 25. november 2010 Til vår store forbauselse ble det 11 egg ut på mandag, men resultatet endte med 2 egg inn og tre på frys. Fortsatt ny rekord ;-) Men nå får vi håpe at ihvertfall et klamrer seg fast nå ;-) Lykke til med rugingen, allihopa ;-)
Lille reke Skrevet 25. november 2010 #23 Skrevet 25. november 2010 Lykke til Håpefull ruger ! Håper vi alle får en flott julegave hilsen )
lure Skrevet 26. november 2010 #24 Skrevet 26. november 2010 Da er jeg ruger på 2 flotte egg + 1 i frysen. Senke skuldrene og nyte adventen
håpefull *er mamma* Skrevet 26. november 2010 Forfatter #25 Skrevet 26. november 2010 Så flott, lure!!!!! Da er det bare å finne på masse hyggelige ting i rugetiden, og slappe av så godt man kan ;-) Kanskje uke 47 blir en lykkeuke ;-) Hadde jo vært flott. Unner selvfølgelig alle andre hell og lykke også ;-) God helg!!!! Rugeklem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå