jente08ogspire:) Skrevet 7. november 2010 #1 Skrevet 7. november 2010 Vesla sover så dårlig i egen seng. Sover bra på sofaen og i senga vår. Men i sin egen seng våkner hun etter 1 time, eller så blir hun liggenes å være veldig urolig. Hun er bare 2 mnd enda, så mange her vil sikkert si hun er liten og at hun trenger meg og at jeg bare kan ha henne i senga..... Jeg føler meg ikke trygg når jeg har henne i senga vår og sover dårlig selv da..... Og når jeg ser hun sover bra andre plasser synes jeg det er rart hun ikke kan gjøre det i sin egen seng også. Noen tips eller egene erfaringer?? Begynner å bli rimelig utsultet på søvn ;(
To skjønne -ble storebrødre :) Skrevet 7. november 2010 #2 Skrevet 7. november 2010 Hei! Har du prøvd å "bygge rede" til henne i sengen hennes? Mange små blir litt utrygge når de får for stor plass. Jeg ville prøvd å bygge litt opp rundt henne ved å rulle et teppe og lage en litt mindre plass til henne. Evnt kan du legge henne i en bag oppi sengen? Det kan også hjelpe at du har en gulpeklut e.l. nær kroppen din en stund og lar mini ha denne i nærheten når hun skal sove, slik at hun kjenner mammas trygge lukt? Lykke til og håper du får litt etterlengtet søvn!
kom-som-bestilt Skrevet 7. november 2010 #3 Skrevet 7. november 2010 Hvor står senga hennes da? Midt i rommet, eller inni hjørnet? Se for deg hva du ser fra hennes liggevinkel, er det noe sjenerende? Ha senga inn i et hjørne som "er rolig". Min sov ikke i egen seng for 3 mnd..Sov kun på brystet mitt til da. Dag og natt....Var helt stiv og trøtt snakker man ikke om. Husker jeg bygget puter opp rundt meg, og fjernet en og en pute etterhvert som tiden gikk..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå