Gå til innhold

Noen som har vært på 3D ul rundt uke 22/23...?:)

Anbefalte innlegg

Fikk brev fra sykehuset i dag, og har time neste uke (ble henvist fra ordinær ul for å dobbeltsjekke noe). Er i uke 23 når jeg skal, og har hørt att det nesten kan være litt "ekkelt" med 3D så tidlig, fordi babyen fortsatt er ganske tynn da... Noen som har vært på 3D rundt uke 22/23? Og hva syns dere...?:)

Bare lurer på om jeg skal være forbredt på en veldig tynn, liten skapning, eller om det er helt ok...;)

Fortsetter under...

Jeg var i uke 20-21 forrige svangerskap, og han så ut som filmfiguren ET, og var intet vakkert syn... Har hørt at en anbefaler 3D fra uke 28 til 32 for optimalt resultat. Etter uke 32 er det stor sannsynlighet for at fosteret ligger med ansiktet inn mot ryggraden din.

Da håper jeg min opplevelse blir like fin som din, Tullalill...:) Og att lille tulla mi har fått litt kjøtt på kroppen...;)

Også får jeg forbrede meg på en liten ET i tilfelle det blir som det ♥ gammel [p]røver ♥ venter 2! har erfart...;)

Grugleder meg litt nå... Har time tidlig i morgen, og gleder meg til å se den lille igjen, og så krysser jeg fingrene for att ting har rettet seg, og att alt ser greit ut nå...:)

Annonse

Nå har jeg vært der:-D og det var jo absolutt ingenting å grue seg til:-) var jo så søt der hun lå å sprellet:-) alt såg helt fint ut nå, men har fått ny time igjen om to uker bare for sikkerhets skyld, så nå gleder jeg meg til den:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...