Gå til innhold

Hva slags leker interesserer deres snart 1.5åringer seg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva slags leker liker deres små tasser å leke med? Og hva skal dere kjøpe de i julegave?:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

stor lego, små biler, baller, bøker, togbane, puslespill og alt i kjøkken skapene!

Skrevet

Putteboksen, klosser, ball, biler, dukker og vogn. Til jul skal hun få togbane tenkte vi :)

Skrevet

Har nettopp kjøpt kjøkken til gullet på 13 måneder, med noen plast fat, bestikk, kopper osv, og en kurv med plastfrukter, brødskiver og annen plastmat. Kjøkkenet var nedsatt til 399 og hadde oppvaskmaskin bak hehe. Hun elsker det, leker med det hele tiden hun er hjemme. Får endelig lov til å gjøre husarbeid, gå på do osv, mens hun koser seg med kjøkkenet sitt :)

Skrevet

Min gutt er 19 mnd. Han er veldig glad i Duplo - som vi har masse av etter storesøster. Og så er han vill etter alt som er av biler og dyr. Det han liker aller best er vel noen dyrefigurer vi har som lager dyrelyder. Bildebøker er også stor stas.

Skrevet

Off...hehe.. Jenten min er ekstremt opptatt av klær og sko. Så her går det stort sett i moteoppvisning. Kle av og på, kle av og på. Hun blir helt vill om vi går inn i en skobutikk. Da skal hun prøve alt av sko.

Hun blir nok dyr i drift etter hvert. Ikke aner jeg hvor hun har det fra da hverken jeg eller mannen er spesielt opptatt når det kommer til mote og slikt. Hun elsker å bla i h & m katalogen.

Ellers har hun normale interesser også heldigvis. Dukker som hun styrer og steller med, sånn matgreier (kopper, fat osv) lager middag og kaffe til oss, bøker er hun glad i, nå "leser" hun til oss :)

Og ikke minst timmy tid:) Hun er timmygal! :)

Skrevet

Gutten min på snart halvannet er fullstendig hekta på Brio bankebrett!!

Skrevet

Dukkevogna og dukka med magnetsmokk er topp !!

Ellers er de veldig opptatt av bøker, spesielt med dyr. Puttebokser, duplo, kopper og kar er også populært.

Kle av og på seg, spesielt luer er toppers :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...