Gå til innhold

Uregelmessig syklus...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg som trodde jeg hadde regelmessig syklus. Har liksom aldri talt dager, men har hatt mensen hver mnd så har liksom ikke tenkt over det.

Nå har jeg skrevet i kalenderen siden mai, og syklusen min varierer fra 18 dager til 29 dager... I alle dager. Synes jo det er rart at jeg har blitt gravid så fort to ganger tidligere. Har liksom bare gått etter "instinktet" - får innmari lyst under EL ;)

Jeg har ingen plager lenger under mensen. Lite smerter, har brunlig utflod et par dager før jeg begynner å blø skikkelig. (sorry detaljer) og det har jeg ikke hatt før, men kommet etter en MA i januar. (Den ble oppdaget pga brun utflod) Er ikke gravid, har tatt to tester.

Men nå har vi prøvd siden februar og ingenting har skjedd. Jeg er 37 år, så føler tia begynner å stresse meg. Vil gjerne ha en til, men vil ikke ha så lenge mellom de to minste.

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har det akkurat som deg, er selv 37, har en gutt 2 år og vil så gjerne ha en til....men vi har ikkke prøvd så lenge som deg/dere da....juli og aug skjedde det ikke noe, september var jeg overlykkelig i ca 1 uke, da skjedde det en SA, oktober valig mens igjen, nettop hatt EL og håper så inderlig at det skal klaffe denne gangen, er så kjedelig og bli skuffet gang på gang....Går og tenker ofte på...når vil jeg merke noe symptomer, vil jeg merke noe og kommer mensen eller ikke....uff dette gjøre en sprø noen ganger, men klarer ikke la være når man ønsker seg noe så veldig høyt...

Lykke til Videre med deg! Hold oss oppdatert :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...