Gå til innhold

Uttak/ innsetting uke 45

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nærmer seg for oss 45-ere nå.

Jeg skal ut og inn onsdag og fredag. Siste dag på Gonal-F i morgen.

Har vært på sykehus med lillemor en uke nå så denne gangen har

tiden gått fryktelig fort. Har knapt husket alle medisinene...men det så greit ut på kontroll;-)

Blir spennende å følge med dere andre også!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei

Dette er vårt 1 ivf forsøk og har uttak i morgen,er kjempe spent og veldig nervøs.Har liksom ikke klart å tenke på noe annet i helga,har bare vært små surrete og glad for at det endelig var min tur.

Innsetting blir vell alt fra onsdag til lørdag en gang :)

Noen som har vært gjennom dette før og har noen gode råd å dele med meg??

Skrevet

Spennende da:-)

Er vel ikke så mye man får gjort egentlig, be om smertestillende etter uttaket, så er du sikker.

Selve uttaket kjente ikke jeg noe til, blir jo proppet full av Morfin;-)

Hadde en del smerter etterpå, men ikke noe man ikke overlever. Man skal jo muligens gjennom en fødsel..;-)

Lykke til i morgen!!

Skrevet

Lykke til med uttak og innsett! Krysser fingre for spire som klorer seg fast!

Håper alt er bra med lillemor nå!

Skrevet

Hei!

Skal sette inn 2 eskimoer i morgen ;-) Gleder meg, mn er nervøs for at d ikke skal tåle opptining.. Alltid noe å bekymre seg over.. Mnmn håper virkelig at dette er våres måned, måtte alle her inne få "gullegg" ;-)

Har best akup i morgen, før og etter.. Noen andre? Evt gode tips?

Kos dere!!

Skrevet

hei hei

uttaket gikk helt greit,heldigvis.fikk bare ut 4 egg.jeg synes dette var lite.Hvor mange er det "vanlig" å få ut??

Skjønner jo at det er litt forskjellig fra person til person og medisineringen....

3 egg ble befruktet og innsetting på torsdag :)

masse lykke til med uttak og innsetting alle sammen!!

Skrevet

babyboom84:

Er mer enn nok det!! Trenger jo bare ett:-)

Lykke til med eskimoene fjoggy!

Er du på Riksen?

Jeg håper bare det er god kvalitet på eggene, trenger ikke være så mange. Mine egg liker ikke å fryse, så er ikke så nøye om det ikke blir noen på frys.

Kjenner jeg gruer meg litt nå, fikk så sterke smerter etter uttak sist. Men, men. Sånn er livet;-) Fikk ut 11 sist men har gått på høyere dose Gonal nå. Kryss fingrene for meg i morgen da.

Skrevet

Hei!

Da var mine "2 små håpefulle" på plass ;-) Glad jeg virkelig er i gang nå, selv om dette er n meget stressende og spennende periode.. Men har n veldig god følelse denne gangen, og embryoène var av god kvalitet ;-) Tok akup før og etter innsett denne gangen, og krysser fingrene for at d gjorde godt!?

Holder til på Hausken.

Skjønner godt at du gruer deg til d som har m uthenting å gjøre.. Hadde selv masse smerter sist gang!! Må bare tenke på at d virkelig kan resultetere i d beste i hele verden ;-)

Hvordan gikk d foresten?

Krysser fingrene for oss alle ;-)

Skrevet

Grtulerer som ruger fjoggy!!!!!! Når skal du teste?

Jeg fikk ut 18 egg. Var mer vondt denne gangen, så de lot de siste eggene ligge igjen. Var samme greia etterpå også og fortsatt vondt i dag...

Er det vanlig? Kjente ikke noe dagen etter sist...

Er spent på befruktningen, skal ringe de kl 14.30.

Blir 2 laaange uker nå;-)

Skrevet

Takk for d ;-) Skal teste 23 november, og rekner med at tiden kommer til å gå laaaaangsomt!!! Tok bilde av eskimoene før de ble satt inn.. Så nå sitter jeg å kikker og kikker på de små vidundera våres ;-)

Jeg hadde d slik som deg sist gang, 15 egg, veldig smertefult uttak /vondt dei første 4 dagene etterpå.. Var ant n del overstimulert, måtte tappe 1,5l væske og få intravenøst..

Håper smertene dine snart går over og at du får n gladmelding når du ringer klinikken ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...