Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilket navn er finest? Noen forslag til jentenavn som passer til? (tvillinger)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vokalrunk, motekvalm, sukkersøtt og pinglete begge deler, merker jeg... Nei, MÅTTE jeg velge hadde det blitt Leo ettersom det da hadde blitt oppkalling, men jeg styrer langt unna begge. Husker jeg riktig vurderte du Emma, Emilie og Linnea på jente? Styr unna Linnea, det er tidenes kjedeligste navn. Emilie og Emma er omtrent like kjipt, men tross alt bedre.

Skrevet

Blir som å velge mellom pest eller kolera, men Noah er ikke fullt så harry og rampete som Leo.

Vilde

Jenny

Marie

Eline

Elly

Selma

Ane

Marte

Skrevet

Hehe.. Det er vanskeligere å finne navn enn jeg trodde. Har begynt å se litt vekk fra ti på topp listene nå, men visste ikke at Leo er et motenavn. Trodde også det var et sterkt navn, løve liksom..

Hva med Hauk da?

Skrevet

Jeg synes Noah er pent, om enn litt vel populært for tiden..

Leo liker jeg ikke like godt..

Jentenavn som passer til Noah:

Leah, Nora, Ellen, Eline, Miriam, Sarah, Ellinor, Idun

Andre pene guttenavn som ikke er like poppis som Noah:

Nicolai, Johan/Johannes, Isak, Daniel, David, Jonathan, Olav, Benjamin,

Skrevet

Ok, jeg var kanskje en smule streng i kritikken min der. :P For øvrig er jeg ikke prinsipielt imot navnetopper, for all del. For eksempel synes jeg Ingrid og Ida er nydelige, selv om de strengt tatt også er topp 10. Jeg er bare litt lei av alle disse oa-eo-ia-ea-navnene (selv om jeg elsket dem for noen år siden), hvis du skjønner. :P Hauk er litt tøft. Lykke til videre med valget. :)

Skrevet

Synes Noah er ganske fint :-)

(Men det har nok med "The Notebook å gjøre... sukk)

Skrevet

Likte ingen av dem dessverre. Men hvis jeg skulle velge måtte det være Leo tror jeg...

Noah blir jeg ikke komfertabel med, for meg er og blir det et israelsk jentenavn, og sa synes jeg det i grunn var ganske fint, men på norske smågutter blir det bare rart.

Skrevet

Av Noah og Leo velger jeg Noah.

Men Hauk slår dem begge ned i støvlene - et tøft navn!

Skrevet

Mellom Noah og Leo klarer jeg ikke å velge - de er i grunnen like grusomme begge to.

Hauk er drittøft! DET er navn, det!

Skrevet

Liker Noah best av de to navnene, men det er et veldig motenavn så kan fort ende opp med at tre andre i samme klasse heter det samme... Det er vel ikke så gøy?

Noah og Ane

Noah og Nora

Noah og Hanne

Noah og Selma

Noah og Helle

Noah og Mira

Noah og Mari

Noah og Jenny

Noah og Ida

Noah og Oda

Ser ellers at du nevner navnet Hauk, det synes jeg var mye bedre!! :)

Hauk og Helene

Hauk og Nora

Hauk og Ingrid

Hauk og Ida

Hauk og Jenny

Hauk og Helle

Hauk og Johanne

Lykke til :)

Skrevet

Jeg liker faktisk Leo ganske godt jeg. Ikke så begeistret for Noah, hvertfall ikke nå lenger det er veldig oppbrukt. Hauk er bedre enn Noah, men slår ikke Leo for meg.

Skrevet

Ingen av dem er mine favoritter, men Leo er mye, mye finere enn Noah.

Leo og Milla

Leo og Ella

Leo og Tomine

Leo og Lina

Leo og Tiril

Leo og Lotta

Leo og Maja

Leo og Maiken

Leo og Sofie

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...