Gå til innhold

Noen som har/ har hatt Carena doubleswing?

Anbefalte innlegg

Denne virker jo billig å grei da, mest med tanke på at det er muligheter for å ha lilleknøttet mot seg når man bruker bag, separate kalesjer, lufthjul samt svingbare forhjul med låsesperre...

Men lurer på hvordan denne oppleves i forhold til bredde og tyngde???

Noen som kan komme med erfaringer om dette og vogna generelt?

:)

Fortsetter under...

Denne vogna har blitt betydelig forbedret etter den kom tilbake med lufthjul nå i år, men sånn kvalitetsmessig får man jo litt hva man betaler for, så dersom jeg var ute etter en vogn til daglig bruk på tur med to barn vill jeg nok investert i en dyrere vogn.

Men som vogn som brukes av og til de gangene man har med seg begge barna er den helt topp =)

Har jo ei trille fra før samt en kombivogn som vi skal beholde, men må ha en søskenvogn som skal brukes til å fra barnehage, samt når far i huset er på jobb på nordsjøen i 14 dager( Er liksom litt vanskeli å trille ei vogn med hver si hånd kan man si... Hehehe)

Så er jeg blitt himla usikker på hvilken vogn vi skal få tak i...

Viktigste for meg er en solid og god vogn som oppfyller mange av ønskene i en søskenvogn fremfor prisen( selvsagt til en viss grense...)

Jeg har jo fått en del tips da å har vært å sjekka ut en del av de via forhandlerne, men har enda ikke funnet en match....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...