ulydia Skrevet 6. november 2010 #2 Skrevet 6. november 2010 Har to jenter, ei på snart 3 år og ei på snart 8 mnd. Nr 1: Krabba og reiste seg då ho var 6 mnd+1veke. Nr 2: Krabba og reiste seg då ho var 6,5 mnd. Aktive tutter, begge to.
abella Skrevet 6. november 2010 #3 Skrevet 6. november 2010 Han begynte med begge deler da han var 7,5 mnd.
Vandrende Melkemaskin Skrevet 6. november 2010 #4 Skrevet 6. november 2010 Han begynte å krabbe da han var 5.5 måneder. Han reiste seg for to uker siden. Rett før han ble 7 måneder. Og nå har han begynt å gå rundt møbler..
NostraStoria Skrevet 6. november 2010 #5 Skrevet 6. november 2010 når mini ble 7 mnder så begynte han både å krabbe og reise seg opp etter bord o.l.
EgG Skrevet 7. november 2010 #6 Skrevet 7. november 2010 Mi tulle er nå 9mnd og verken åler, krabber eller reiser seg. Hun åler i ring og bakover. Prøver seg opp på knær av og til, men ellers liker hun å gå med støtte. Sikkert ikke pedagogisk riktig, men...
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 7. november 2010 #7 Skrevet 7. november 2010 Størstejenta begynte å krabbe da hun var 9 mnd gammel, og begynte vel å reise seg omtrent samtidig såvidt jeg husker.. Hun gikk alene uten støtte da hun var 11 mnd gammel, så det gikk fort når hun først startet
lille frø, mor til to Skrevet 7. november 2010 #8 Skrevet 7. november 2010 Lillepia begynte å krabbe da hun var 5 mnd gammel, reiste seg da hun var 6 mnd, gikk stødig da hun var 8-9 mnd. Kan løpe nå, hun har akkurat blitt 11 mnd.
CarpeDiem Skrevet 9. november 2010 #9 Skrevet 9. november 2010 Min begynte å reise seg opp på alle 4 da han var 6 mnd, men krypinga tok ikke av før han var 8,5 mnd. Nå er han 10 mnd, men har ingen interesse av å reise seg opp selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå