Gå til innhold

Noen som bor i Hønefoss her inne?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har bodd i Hønefoss bare i 1 og et halvt år, og har nettopp funnet ut at jeg er gravid med nr 2. Kjenner lite folk i samme situasjon, så lurte på om det var flere her inne. Litt koseligere å være flere når man er gravid, så slipper det å bli så usosialt og ensomt:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! Jeg bor også i Hønefoss, er selv innflytter og kjenner ikke mange her! Venter også nr 2 :) Vi skal ha ett bim-treff i hønefoss torsdag 11.11 på café clint kl 11, du er hjertelig velkommen :) Jeg har termin 05.05 og er nå 14+5 i dag! Formen er ikke akkurat så veldig bra da jeg sliter fortsatt med veldig kvalme, så jeg får se om jeg kommer. Vi har hatt ett treff for ca 2,5 uke siden og det var ganske mange som kom, så sleng deg med, er kjempekoselig å bli kjent! Når har du termin da?

Skrevet

Hei:-)

Har termin i starten av juli, tror vi, litt usikerhet rund terminen enda:-)

Er det mange som kommer så tidlig på treff, eller er det litt i tidligste laget å gå på treff?

Takk for at du svarte forresten:-)

Skrevet

De som dro igang treffet var ganske langt på vei ja, termin i januar og februar, så jeg var nok den som hadde minst mage, eller dvs kommet minst på vei (11+ uker da) med termin 05.mai...

Du får tenke på det, kanskje du vil vente litt siden du ikke er så langt på vei ennå - er helt sikker på at det vil bli satt opp flere treff etterhvert, så da kan du jo slenge deg med da dersom du vil vente litt, toget er jo ikke gått for å si det sånn :)

Du får tenke på det da vet du ;)

Lykke, lykke til med svangerskapet!!!

Klem fra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...